Serwis Game Initiative podał do wiadomości, iż w pierwszym forum na temat reklam w grach komputerowych, które odbyło się 14 kwietnia w Nowym Jorku, uczestniczyło 250 przedstawicieli agencji reklamowych, firm developerskich oraz wydawców. Jak można się domyślać, większość stanowili reklamodawcy poszukujący nowych możliwości zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami. Poniżej ...
Maciej Myrcha
Serwis Game Initiative podał do wiadomości, iż w pierwszym forum na temat reklam w grach komputerowych, które odbyło się 14 kwietnia w Nowym Jorku, uczestniczyło 250 przedstawicieli agencji reklamowych, firm developerskich oraz wydawców. Jak można się domyślać, większość stanowili reklamodawcy poszukujący nowych możliwości zainteresowania potencjalnych klientów swoimi produktami. Poniżej przedstawiamy kilka głównych faktów, które odnotowano na tym forum.
Tak więc moi drodzy, nie łudźmy się, iż reklamy w grach komputerowych będą nadal mało natrętnym dodatkiem. Fakty mówią same za siebie - branża gier komputerowych przeżyje już niedługo istną inwazję reklamodawców.
0