Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lutego 2009, 10:41

autor: Piotr Doroń

Wojna z perspektywy TPP w Band of Brothers: Pacific

Studio deweloperskie Delirious Games, założone w 2006 roku przez byłych członków takich firm, jak Electronic Arts, Novalogic, Climax oraz Looking Glass Studios, ujawniło pierwsze informacje na temat swojej najnowszej produkcji. Jest nią strzelanina osadzona w klimacie drugiej wojny światowej, nosząca tytuł Band of Brothers: Pacific.

Studio deweloperskie Delirious Games, założone w 2006 roku przez byłych członków takich zespołów, jak Electronic Arts, Novalogic, Climax oraz Looking Glass Studios, ujawniło pierwsze informacje na temat swojej najnowszej produkcji. Jest nią strzelanina osadzona w klimacie drugiej wojny światowej, nosząca tytuł Band of Brothers: Pacific.

Produkt będzie oferować dynamiczną akcję, ukazaną z perspektywy trzeciej osoby (TPP), co w zalewie gier FPS stanowi pewnego rodzaju urozmaicenie. Twórcy obiecują nie tylko unikalną mechanikę rozgrywki oraz strukturę zabawy, ale także silny nacisk położony na kreowanie więzi emocjonalnej pomiędzy graczem, a postaciami biorącymi udział w wirtualnej kampanii. Możemy zatem oczekiwać rozwiązań podobnych do tych, które znalazły zastosowanie serii Brothers in Arms, zaprojektowanej przez załogę Gearbox Software.

Póki co nie wiemy, czy Band of Brothers: Pacific ma coś wspólnego z telewizyjną serią Band of Brothers (u nas Kompania Braci), wyprodukowaną w 2001 roku, lub też powstającą właśnie jej nieoficjalną kontynuacją o tytule The Pacific kręconą przez HBO przy współudziale Stevena Spielberga oraz Toma Hanksa. O ewentualnym wyjaśnieniu tej kwestii poinformujemy Was jak najszybciej.

Band of Brothers: Pacific ukaże się w sprzedaży jeszcze w bieżącym roku. Platformami docelowymi obrane zostały konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery osobiste.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej