Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2001, 14:57

Wielka kampania reklamowa gry Majestic

Wszystkich z was, lubujących się w interesujących i zarazem innowacyjnych projektach zainteresuje wiadomość o tym, iż sławna międzynarodowa agencja reklamowa William’a Morris’a będzie promowała najnowsze tego typu przedsięwzięcie firmy Electronic Arts, grę – Majestic.

Wszystkich z was, lubujących się w interesujących i zarazem innowacyjnych projektach zainteresuje wiadomość o tym, iż sławna międzynarodowa agencja reklamowa William’a Morris’a będzie promowała najnowsze tego typu przedsięwzięcie firmy Electronic Arts, grę – Majestic.

Cała kampania reklamowa odbędzie się w telewizji latem bieżącego roku. Sama gra Majestic jest niezwykle ciekawym przedsięwzięciem, ponieważ według zapowiedzi ma pozwolić na rozgrywkę wielu ludziom posługującym się na co dzień zwykłymi urządzeniami biurowymi jak np. faksami, czy telefonami, jak również użytkownikom poczty elektronicznej i samej sieci. Reasumując praktycznie każdy będzie mógł brać udział w wielkiej międzynarodowej grze - przyznacie że jest to kusząca wizja.

Obecnie poza tym, że nasze zadanie w Majestic będzie polegało na wykonywaniu pewnych epizodów, a te będą dostępne z EA Platinum Service nie wiadomo jeszcze nic konkretnego o tym tytule.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej