Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2005, 12:21

Unreal Tournament: Envy - kolejne informacje

Pod koniec marca mieliśmy przyjemność przekazać wam pierwsze szczegóły, dotyczące nowej odsłony serii Unreal Tournament, których źródłem był serwis Beyondunreal, powołujący się na artykuł w majowym numerze magazynu Computer Gaming World. Dziś możemy podać wam kolejną porcję informacji na ten temat.

Pod koniec marca mieliśmy przyjemność przekazać wam pierwsze szczegóły, dotyczące nowej odsłony serii Unreal Tournament, których źródłem był serwis Beyondunreal, powołujący się na artykuł w majowym numerze magazynu Computer Gaming World. Dziś możemy podać wam kolejną porcję informacji na ten temat.

Źródłem, tak jak poprzednio, jest serwis Beyondunreal i ten sam numer Computer Gaming World. Uzupełniono po prostu poprzednie doniesienia o nowe fakty. Oto najciekawsze z nich:

  • W nowej odsłonie UT, nazwanej na razie „Envy”, pojawi się klasyczny poziom Deck 17. Autorzy zdecydowali się na ten krok specjalnie po to, by gracze mogli dostrzec ogrom różnic pomiędzy nową i starą grą.
  • Developerzy nie starają się zrobić poprawionej i ładniejszej wersji UT2004, lecz całkowicie nową grę.
  • W nowym UT pojawi się możliwość wyszukiwania graczy o tym samym poziomie zaawansowania i podobnym rozwinięciu postaci. W grze znajdzie się również systemu głosowania dotyczący map a la Quake.
  • Envy” od dnia premiery dzieli jeszcze ponad rok wytężonych prac developerskich. Dopiero trzy z trzynastu „kamieni milowych” i zarazem cech gry zostały kompletnie opracowane i skończone.
  • Zapowiadany tryb rozgrywki „Conquest” istnieje na razie tylko na papierze, a ma docelowo zastąpić tryb „Assault”.
  • Procedury A.I. będą dużo doskonalsze niż w Unreal Tournament 2004.
  • Epic Games zamierza bardziej personalizować (nadać osobowość) boty kierowane przez komputerowe A.I., co pozwoli im lepiej dopasować się do poszczególnych zadań.
  • Porozumiewanie się za pomocą głosu pełnić będzie dużo większą rolę, niż to miało miejsce dotychczas. Przykładowo atakując flagę przeciwnika cały czas będziemy słyszeć raporty głosowe od botów, które pilnują bazy (o kierunku ataku wroga, etc.)
  • Ponadto można będzie zadawać pytania botom, na przykład: „Czy w pobliżu znajdują się wrogowie?”, a nawet ostrzegać je przez zagrożeniami „uwaga tam czai się snajper”, czy wydawać rozkazy „idź i zajmij się snajperem”.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej