Unreal + Total Annihilation = Unreal Annihilation

Pamiętacie jeszcze Total Annihilation, strategię rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, która zdaniem wielu fanów po dziś dzień jest uważana za absolutnego lidera gatunku? Jeśli tak i żywicie do niej wielki sentyment, być może zainteresuje Was nowa modyfikacja do Unreal Tournament 2003, która próbuje odtworzyć niezwykły klimat tamtej gry w środowisku znanego FPS-a.

Krystian Smoszna

Pamiętacie jeszcze Total Annihilation, strategię rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, która zdaniem wielu fanów po dziś dzień jest uważana za absolutnego lidera gatunku? Jeśli tak i żywicie do niej wielki sentyment, być może zainteresuje Was nowa modyfikacja do Unreal Tournament 2003, która próbuje odtworzyć niezwykły klimat tamtej gry w środowisku znanego FPS-a.

Unreal Annihilation, bo tak nazywa się konwersja, zawiera praktycznie wszystko to, co oryginalna gra. Jedyną zasadniczą zmianą jest wprowadzenie widoku z perspektywy pierwszej osoby, który można uaktywnić na wybranej jednostce w dowolnym momencie. Daje to zupełnie nowe wrażenia, tym bardziej, że jednostki wyposażone są w zróżnicowane uzbrojenie. Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest także to, że gracz może sam zobaczyć jak realizowane są jego rozkazy, znajdując się w centrum bitwy.

Modyfikacja jest na razie w wersji beta i zawiera sporo błędów. Warto jednak przyjrzeć się temu projektowi, choćby i ze względu na oryginalne rozwiązania. Niezbędny do tego celu plik, można pobrać z tej strony. Tam też znajduje się duża liczba screenshotów, spośród których wybraliśmy ciekawsze i zaprezentowaliśmy poniżej. Więcej informacji na temat oryginalnego Total Annihilation znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

 

Unreal + Total Annihilation = Unreal Annihilation - ilustracja #1
Unreal + Total Annihilation = Unreal Annihilation - ilustracja #2
Unreal + Total Annihilation = Unreal Annihilation - ilustracja #3

 

Total Annihilation

Total Annihilation

PC
po premierze

Data wydania: 12 września 1997

Informacje o Grze
8.9

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-06-07
04:37

zanonimizowany163516 Legend

👍

ni rozumim tego gra jest stara nie ma nic wsplnego z unrealem to po co taki temat ? Wiadomo ze mozna w nia pograc po sieci a na stronce sa pierdloy z instrukcji a nie ma własnych opisow np. jednostek ---- co to za suchy opis Brawlera- przeciz to jest najlepsza maszyna niszczaca wszytko :)

ps Total Annihilation --to jedna imo z najlepszych gir w historii, wspanialy rts

Komentarz: zanonimizowany163516
2004-06-07
12:09

zanonimizowany1278 Senator

zgadzam sie z przedmowca, zaden rts nie pobil TA(:CC). koniecznie zagram w tego moda.

Komentarz: zanonimizowany1278
2004-06-07
22:13

ttwizard Generał

ttwizard

Nic nie ublizajac TA, ale Starcraft jest znacznie lepszy. Świadczy o tym ilość graczy oraz rozwój sceny zarówno Polskiej jaki światowej. btw. dzieki temu newsowi odswierze sobie starego, poczciwego TA :)

Komentarz: ttwizard
2004-06-08
07:55

ttwizard Generał

ttwizard

Pogralem 4 partyjki 2/2 w TA i jak dla mnie jest to średniawy rts. Najlepszą stategią jest budowanie limitu armii tych samych jednostek. Ta gra nawet nie dorasta do pięt Starcraftowi czy Warcraftowi 2/3. Całość dobija mała różnorodność jednostek w wyglądzie, pomimo ich dużej ilości. Ja Wam radze zagrajcie w Starcrafta ^_^

Komentarz: ttwizard
2004-06-08
09:42

zanonimizowany1278 Senator

😉

ttwizard -> szanowny Kolego, pojedynek TA vs SC jest rownie klopotliwy w rozstrzygnieciu, co CS vs Tribes 2.

pytanie, ktora pozycja jest lepsza? ta, ktora zrzesza wieksza ilosc graczy, czy ta trudniejsza i bardziej wymagajaca?

a TA jest wymagajaca , budowanie jednego typu jednostek mija sie z celem i gwarantuje przybka przegrana w starciu z doswiadczonym graczem, czy nawet komputerem..
nie wiem tez o jakich limitach mowisz, skoro ten jest przewaznie sciagniecty i bitwy po kilkaset jednostek sa rownie popularne, co szybkie rush`e w malych grupach.

co do grafiki.. coz, TA jako (chyba) pierwszy rts z jednostkami i terenem 3d prezentuje sie i tak niezle, biorac pod uwage, ze ma.. o rany, jaki dziadek ;)

Komentarz: zanonimizowany1278

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl