Unreal + Total Annihilation = Unreal Annihilation
Pamiętacie jeszcze Total Annihilation, strategię rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, która zdaniem wielu fanów po dziś dzień jest uważana za absolutnego lidera gatunku? Jeśli tak i żywicie do niej wielki sentyment, być może zainteresuje Was nowa modyfikacja do Unreal Tournament 2003, która próbuje odtworzyć niezwykły klimat tamtej gry w środowisku znanego FPS-a.
Pamiętacie jeszcze Total Annihilation, strategię rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, która zdaniem wielu fanów po dziś dzień jest uważana za absolutnego lidera gatunku? Jeśli tak i żywicie do niej wielki sentyment, być może zainteresuje Was nowa modyfikacja do Unreal Tournament 2003, która próbuje odtworzyć niezwykły klimat tamtej gry w środowisku znanego FPS-a.
Unreal Annihilation, bo tak nazywa się konwersja, zawiera praktycznie wszystko to, co oryginalna gra. Jedyną zasadniczą zmianą jest wprowadzenie widoku z perspektywy pierwszej osoby, który można uaktywnić na wybranej jednostce w dowolnym momencie. Daje to zupełnie nowe wrażenia, tym bardziej, że jednostki wyposażone są w zróżnicowane uzbrojenie. Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest także to, że gracz może sam zobaczyć jak realizowane są jego rozkazy, znajdując się w centrum bitwy.
Modyfikacja jest na razie w wersji beta i zawiera sporo błędów. Warto jednak przyjrzeć się temu projektowi, choćby i ze względu na oryginalne rozwiązania. Niezbędny do tego celu plik, można pobrać z tej strony. Tam też znajduje się duża liczba screenshotów, spośród których wybraliśmy ciekawsze i zaprezentowaliśmy poniżej. Więcej informacji na temat oryginalnego Total Annihilation znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.



Więcej:„To nie było celowe”. Nowa aktualizacja do Total War: Warhammer 3 przypadkowo zepsuła grę

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany163516 Legend
ni rozumim tego gra jest stara nie ma nic wsplnego z unrealem to po co taki temat ? Wiadomo ze mozna w nia pograc po sieci a na stronce sa pierdloy z instrukcji a nie ma własnych opisow np. jednostek ---- co to za suchy opis Brawlera- przeciz to jest najlepsza maszyna niszczaca wszytko :)
ps Total Annihilation --to jedna imo z najlepszych gir w historii, wspanialy rts
zanonimizowany1278 Senator
zgadzam sie z przedmowca, zaden rts nie pobil TA(:CC). koniecznie zagram w tego moda.
ttwizard Generał

Nic nie ublizajac TA, ale Starcraft jest znacznie lepszy. Świadczy o tym ilość graczy oraz rozwój sceny zarówno Polskiej jaki światowej. btw. dzieki temu newsowi odswierze sobie starego, poczciwego TA :)
ttwizard Generał

Pogralem 4 partyjki 2/2 w TA i jak dla mnie jest to średniawy rts. Najlepszą stategią jest budowanie limitu armii tych samych jednostek. Ta gra nawet nie dorasta do pięt Starcraftowi czy Warcraftowi 2/3. Całość dobija mała różnorodność jednostek w wyglądzie, pomimo ich dużej ilości. Ja Wam radze zagrajcie w Starcrafta ^_^
zanonimizowany1278 Senator
ttwizard -> szanowny Kolego, pojedynek TA vs SC jest rownie klopotliwy w rozstrzygnieciu, co CS vs Tribes 2.
pytanie, ktora pozycja jest lepsza? ta, ktora zrzesza wieksza ilosc graczy, czy ta trudniejsza i bardziej wymagajaca?
a TA jest wymagajaca , budowanie jednego typu jednostek mija sie z celem i gwarantuje przybka przegrana w starciu z doswiadczonym graczem, czy nawet komputerem..
nie wiem tez o jakich limitach mowisz, skoro ten jest przewaznie sciagniecty i bitwy po kilkaset jednostek sa rownie popularne, co szybkie rush`e w malych grupach.
co do grafiki.. coz, TA jako (chyba) pierwszy rts z jednostkami i terenem 3d prezentuje sie i tak niezle, biorac pod uwage, ze ma.. o rany, jaki dziadek ;)