Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 lipca 2011, 09:27

autor: Sarge

Ukończono produkcję gry Deus Ex: Bunt Ludzkości

Wszystko wskazuje na to, że niejednokrotnie przekładana gra Deus Ex: Bunt Ludzkości ukaże się zgodnie z planem, czyli 26 sierpnia w Europie. Produkt otrzymał bowiem status „gold” co oznacza, że został wysłany do tłoczni.

Firma Square-Enix potwierdziła, że produkcja gry Deus Ex: Bunt Ludzkości weszła w fazę „gold”. Tym samym studio Eidos Montreal zakończyło prace nad swoim dziełem i wysłało je do tłoczni.

Powyższa informacja oznacza, że tytuł najprawdopodobniej ukaże się zgodnie z planem. Przypomnijmy, że do premiery dojdzie 26 sierpnia w Europie i trzy dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych. W naszym kraju gra zostanie wydana przez firmę Cenega w angielskiej wersji językowej z polskimi napisami zarówno na PC, jak i na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Ukończono produkcję gry Deus Ex: Bunt Ludzkości - ilustracja #1

Wciąż możecie składać przedpremierowe zamówienia w Sklepie GRY-OnLine. Pecetową wersję dostaniecie tam za 119,90 złotych, a konsolowe za 209,90 złotych. Dostępne jest również bardziej bogate wydanie o nazwie Augmented Edition (PC – 169,90 złotych; PS3 oraz X360 – 259,90 złotych) i zawierająca najwięcej dodatków Collector’s Edition (PC – 269,90 złotych; PS3 oraz X360 – 329,90 złotych).

Dla twórców dodatkowym problemem był wyciek niedokończonej wersji Deus Ex: Bunt Ludzkości, do którego doszło jeszcze przed czerwcowymi targami E3. Miejmy nadzieję, że nie odbije się to na sprzedaży produkcji. Nie jest tajemnicą, że piractwo wpływa na kondycję elektronicznej rozrywki bardzo negatywnie i jakiekolwiek wspieranie tego procederu jest zabronione.

Deus Ex: Bunt Ludzkości przygotowywany jest z myślą o PlayStation 3, Xboksie 360 oraz pecetach, przy czym ta ostatnia edycja stworzona została we współpracy z zewnętrznym studiem Nixxes. Autorzy zapewniają, że jakość tytułu na tym nie ucierpi, a może nawet zyskać – potwierdzono bowiem, że edycja na PC będzie obsługiwać stereoskopowe 3D i biblioteki DirectX 11.