The Legend of Mir – pierwsze wrażenia z gry

Kilka dni temu rozpoczął się otwarty dla wszystkich beta test wieloosobowego internetowego cRPG pod tytułem The Legend of Mir: The Three Heroes. Gra produkowana przez Wemade Entertainment jest kolejną propozycją generowanego przez serwer i trwającego w czasie świata, przeznaczonego dla setek osób łączących się przez internet aby wspólnie podróżować i walczyć.

Wojciech Antonowicz

Kilka dni temu rozpoczął się otwarty dla wszystkich beta test wieloosobowego internetowego cRPG pod tytułem The Legend of Mir: The Three Heroes. Gra produkowana przez Wemade Entertainment jest kolejną propozycją generowanego przez serwer i trwającego w czasie świata, przeznaczonego dla setek osób łączących się przez internet aby wspólnie podróżować i walczyć.

Wersja The Legend of Mir: The Three Heroes (public beta) jest dostępna na naszym serwerze, wystarczy ją pobrać zainstalować i uruchomić aby rozpocząć grę.

Więcej informacji w tym poradnik dla gracz znajdziecie na stronie firmowej The Legend of Mir. Krótki opis i galeria jest jak zwykle w dziale encyklopedia.

Graliśmy w kilka osób z redakcji, wraz z rzeszą innych graczy, przez ostatnie dwa dni w The Legend of Mir i nasze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Nie opuszczało mnie co prawda cały czas uczucie iż jest to wersja beta i brakuje jeszcze sporo elementów gry (np. mało modeli postaci kontrolowanych przez ludzi) lecz grywalność była na przyzwoitym poziomie. Podstawowy problem gier internetowych czyli lag (opóźnienie w komunikacji pomiędzy naszym komputerem i serwerem gry) był zupełnie znośny, lecz w związku z tym iż serwery są zlokalizowane daleko poza granicami naszego kraju, szczególnie u tych którzy łączą się przez modemy mogą wystąpić problemy z połączeniem.

Fabułą gry jest walka ludzi z agresywnymi społecznościami inteligentnych zwierząt. Rozwój postaci przebiega jak w klasycznym cRPG, z podziałem na trzy podstawowe klasy wojownika, maga i taoistę (kleryka). Bardzo przyjemnie rozwiązany został problem podziału punktów doświadczenia pomiędzy postacie, wystarczy połączyć się w drużynę i wszyscy jej członkowie dostaną taką samą ilość punktów doświadczenia za zabite potwory. Zaimplementowane są proste czynności jak wykrawanie mięsa z zabitych potworów, aby go potem sprzedać rzeźnikowi. Takie pierwsze zalążki ekonomi. Gra wyraźnie czerpie z takich standardów jak Ultima Online, lecz dodaje od siebie klimat wschodniego mistycyzmu i ładną grafikę. Jeszcze wiele pracy pozostało przed programistami, a my jeszcze długo będziemy mieli okazję testować przyszłą grę, może warto skoro ta przyjemność jest gratis (oczywiście pozostaje koszt połączenia).

The Legend of Mir: The Three Heroes

The Legend of Mir: The Three Heroes

PC
po premierze

Data wydania: 22 stycznia 2002

Informacje o Grze
7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2001-08-13
00:37

zanonimizowany1377 Junior

Niezla, ale... bugow sporo, np. stukam potworka a on nic, zero reakcji, niesmiertelny czy co? no i laagi jednak sa duze, u mnie sie zatyka i chello i astercity, wiec jak ktos jedzie z modemu to hmm.. moze miec czasem slideshow ladny. Ale ogolnie pozytywnie.

Komentarz: zanonimizowany1377
2001-08-16
16:57

zanonimizowany125 Konsul

😒

No właśnie sobie konto założyłem ...
Stworzyłem postać ...
I dalej mi nie idzie ... LAAGUCH jakiś czy co ?
Poczekam do wieczora może się w nocy przeluźni i zagram sobie
pzdr
Baldi

Komentarz: zanonimizowany125
2002-08-01
10:31

zanonimizowany25035 Junior

mam pytanie czy mir jest ciongle platny ??

Komentarz: zanonimizowany25035

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl