Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

rynek gier wideo Najnowsze wiadomości i informacje

W 2019 roku rynek gier wideo może być wart znacznie więcej niż w 2018
W 2019 roku rynek gier wideo może być wart znacznie więcej niż w 2018

Lazlo, 20 czerwca 2019, 12:30

Według raportu przygotowanego przez firmę Newzoo, globalny rynek gier komputerowych wygeneruje w 2019 roku 152,1 miliarda dolarów przychodu, co przełoży się na wzrost na poziomie 9,6% względem roku 2018. Największym kawałkiem tego „tortu” wciąż pozostaje sektor gier mobilnych.

W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy
W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy

Ender, 5 maja 2019, 20:02

Według raportu firmy Niko Partners, w najbliższych latach w Chinach stale rosła będzie liczba aktywnych pecetowych graczy. W tej chwili na komputerach w Państwie Środka bawi się 312 milionów osób, które przynoszą branży rocznie ponad 15 miliardów dolarów przychodu. Większość z tych pieniędzy pochodzi z wieloosobowych produkcji online.

Fortnite nakręca popyt na gry wśród nastolatków
Fortnite nakręca popyt na gry wśród nastolatków

AlexB, 10 kwietnia 2019, 16:45

Firma Piper Jaffray opublikowała tradycyjny półroczny raport na temat tego, na co wydają swoje pieniądze nastolatkowie w USA. Według niego, młodzi mężczyźni przeznaczają aż 14% dochodów na gry wideo. W dużym stopniu jest to zasługa Fortnite.

Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.
Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.

Adrian Werner, 7 kwietnia 2019, 11:19

Ukazał się raport z wynikami dystrybucji cyfrowej za ubiegły rok. Dowiedzieliśmy się m.in., ile zarobiły takie gry jak Fortnite, PlayerUnknown's Battlegrounds czy League of Legends.

Raport GDC 2019 – PC wciąż najatrakcyjniejszą platformą dla deweloperów
Raport GDC 2019 – PC wciąż najatrakcyjniejszą platformą dla deweloperów

Ender, 25 stycznia 2019, 20:30

Według raportu GDC 2019, opartego na ankiecie przeprowadzonej wśród czterech tysięcy deweloperów z całego świata, najatrakcyjniejszą platformą do produkcji gier pozostają wciąż bezapelacyjnie komputery PC.

Raport NPD za 2018 r. - Red Dead Redemption 2 największym przebojem
Raport NPD za 2018 r. - Red Dead Redemption 2 największym przebojem

Adrian Werner, 23 stycznia 2019, 10:58

Firma NPD podsumowała ubiegły rok na amerykańskim rynku gier. Największym przebojem okazało się Red Dead Redemption II. Z kolei Super Smash Bros. Ultimate otrzymało tytuł najszybciej sprzedającego się exclusive'a w historii.

W 2018 roku Fortnite zarobił 2,4 mld dolarów
W 2018 roku Fortnite zarobił 2,4 mld dolarów

Adrian Werner, 17 stycznia 2019, 12:55

Grupa SuperData opublikowała raport podsumowujący wyniki cyfrowego rynku gier za ubiegły rok. Liderem okazało się Fortnite, które wygenerowało 2,4 mld dolarów przychodu - to ponad dwa razy więcej niż PUBG i prawie pięć razy więcej niż Red Dead Redemption 2.

Wielka Brytania - rynek gier bardziej lukratywny od filmowego i muzycznego razem wziętych
Wielka Brytania - rynek gier bardziej lukratywny od filmowego i muzycznego razem wziętych

Serek, 3 stycznia 2019, 19:27

Jeżeli myśleliście, że gry wideo wciąż raczkują na rynku rozrywkowym, to byliście w sporym błędzie. W Wielkiej Brytanii przemysł growy jest bardziej dochodowy niż sektor filmowy i muzyczny razem wzięte. Entertainment Retailers Association podało również inne ciekawe dane dot. growej branży w UK.

NPD: Amerykanie grają mobilnie i po 12 godzin tygodniowo
NPD: Amerykanie grają mobilnie i po 12 godzin tygodniowo

AlexB, 12 września 2018, 17:15

Firma NPD przygotowała raport dotyczący graczy w USA. Według danych, w Stanach Zjednoczonych żyje 211,2 miliona osób lubiących bawić się na komputerach osobistych, konsolach i urządzeniach mobilnych. Większość z nich korzysta z więcej niż jednej platformy.

Blizzard wycofuje płatne lootboxy z Belgii
Blizzard wycofuje płatne lootboxy z Belgii

Movis, 28 sierpnia 2018, 11:04

Belgijska Komisja ds. Gier może świętować pierwsze „żniwa”. Po kwietniowym raporcie wiążącym lootboxy z hazardem firma Blizzard zdecydowała się wycofać dla obywateli tego kraju możliwość zakupu skrzynek w Overwatch i Heroes of the Storm za prawdziwe pieniądze.

EA: streamowanie gier to tylko kwestia czasu – konsole umrą w przeciągu 10 lat?
EA: streamowanie gier to tylko kwestia czasu – konsole umrą w przeciągu 10 lat?

Movis, 9 sierpnia 2018, 14:19

Granie w chmurze i „Netflix dla gier” to koncepcje, które zaprzątają głowy największych szych biznesu gier. Matt Bilbey, przedstawiciel firmy Electronic Arts, wieszczy, że za rok czy dwa problemem przestanie być ograniczony Internet. Za 10 lat konsole zostaną zaś wyparte przez Smart TV, a PlayStation może „zamieszkać” w smartfonie.

Polska Iranem gamingu - rodzimy rynek 24. największym na świecie
Polska Iranem gamingu - rodzimy rynek 24. największym na świecie

Aquma, 24 lipca 2018, 16:43

Jak wynika z raportu serwisu Newzoo, polski rynek gier wielkością odpowiada z grubsza irańskiemu. Do europejskiej i światowej czołówki sporo nam brakuje.

Niemcy zakazują niedokładnych dat pre-orderów
Niemcy zakazują niedokładnych dat pre-orderów

Entelarmer, 16 lipca 2018, 19:53

Zapadł wyrok w sprawie niemieckiej skargi w związku z brakiem informacji o dacie premiery w ofercie przedpremierowej sklepu Media Markt. Decyzją sądu okręgowego w Monachium od teraz sprzedawcy mają obowiązek podawać niemieckim klientom dokładny termin realizacji tego typu zamówień na wszystkie produkty, wliczając w to gry.

Ubisoft coraz mocniej stawia na gry-usługi
Ubisoft coraz mocniej stawia na gry-usługi

Aquma, 4 lipca 2018, 09:54

Zdaniem Lionela Raynauda z Ubisoftu przyszłość będzie należała do gier-usług, a granice pomiędzy DLC a pełnoprawnymi kontynuacjami zupełnie się zatrą.

Gracze konsolowi wolą fizyczne wersje gier. Pecetowi? Niekoniecznie
Gracze konsolowi wolą fizyczne wersje gier. Pecetowi? Niekoniecznie

ElMundo, 19 czerwca 2018, 09:18

Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że raczej nie zapowiada się na rychłe zniknięcie z rynku gier w formie pudełkowej, przynajmniej na konsolach. W przypadku pecetów jest zgoła odmiennie - popularne „krążki” odchodzą do lamusa.

Piractwo na PC zmniejsza się z roku na rok – także w Polsce
Piractwo na PC zmniejsza się z roku na rok – także w Polsce

ElMundo, 6 czerwca 2018, 12:00

Najnowszy raport organizacji Business Software Alliance pokazuje, że skala piractwa ulega stopniowemu zmniejszaniu - nie tylko w ujęciu ogólnoświatowym, ale także w odniesieniu do Polski.

Rynek gamingu na PC ciągle rośnie, LOL najpopularniejszym tytułem
Rynek gamingu na PC ciągle rośnie, LOL najpopularniejszym tytułem

ElMundo, 22 maja 2018, 18:01

Najnowszy raport firmy TheGreatSetup przynosi sporo ciekawych informacji na temat kondycji rynku gier, w szczególności w odniesieniu do działki pecetowej. Jedno jest pewne – gaming na PC jest daleki od kryzysu.

Wydawcy zarabiają niemal 30% więcej na dystrybucji cyfrowej niż na pudełkowej
Wydawcy zarabiają niemal 30% więcej na dystrybucji cyfrowej niż na pudełkowej

Aquma, 14 lutego 2018, 14:15

Wczorajszy raport finansowy Ubisoftu, poza szeregiem interesujących informacji, rzucił światło na różnicę pomiędzy przychodami generowanymi dla wydawcy przez tradycyjną i cyfrową dystrybucję.

W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P
W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P

Góral, 30 stycznia 2018, 19:59

W najnowszym raporcie firmy SuperData opisano rynek cyfrowej dystrybucji w grach wideo w 2017 roku. Można go podsumować krótko - produkcje free-to-play rządzą, a królem wśród nich jest League of Legends. Z kolei w segmencie płatnych produkcji (premium) prym wiedzie Playerunknown's Battlegrounds.

GDC 2018 - PC najpopularniejszą platformą wśród deweloperów, a lootboksy nigdzie się nie wybierają
GDC 2018 - PC najpopularniejszą platformą wśród deweloperów, a lootboksy nigdzie się nie wybierają

Adrian Werner, 25 stycznia 2018, 13:10

Otrzymaliśmy wyniki tegorocznych ankiet GDC badających preferencje deweloperów. Z odpowiedzi prawie 4 tys. osób wynika, że wzmocniła się pozycja pecetów i konsol, a lekko osłabiła urządzeń mobilnych. Ponadto 11% z respondentów przyznało, że w tworzonej przez nich właśnie grze znajdą się lootboksy.

Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów
Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów

Aquma, 17 stycznia 2018, 14:02

Przygotowany przez firmę Digi-Capital raport Games Report Q1 2018 przedstawia bardzo pozytywny obraz przyszłości branży gier. Zgodnie z przewidywaniami analityków, w 2022 roku rynek gier ma być wart przeszło 230 mld dolarów - w dużej mierze dzięki platformie PC.

Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami
Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami

godrikus, 21 grudnia 2017, 21:34

Jako że zbliża się koniec roku, pora na wszelkiego rodzaju podsumowania. Dziś możemy przyjrzeć się statystykom związanym z rynkiem gier wideo od GamesIndustry.biz. Okazuje się, że zyski ze sprzedaży na komputerach osobistych są niemal tak wysokie jak te ze sprzedaży produkcji na wszystkie konsole razem wzięte - a i tak obie te grupy platform są daleko w tyle za urządzeniami mobilnymi.

Branża gier wkrótce będzie więcej warta niż rynek sportowy
Branża gier wkrótce będzie więcej warta niż rynek sportowy

Góral, 30 listopada 2017, 11:16

Firma analityczna Newzoo opublikowała kolejny raport dotyczący kondycji branży gier wideo. Rynek rozwija się lepiej, niż zakładano, i w najbliższych latach pod względem przychodów prześcignie branżę sportową. Szczególnie dynamicznie rozwija się e-sport.

Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów
Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów

Góral, 25 listopada 2017, 12:59

Firma analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący gier free-to-play oraz płatnych produkcji traktowanych jako usługi. Wynika z niego, że oba rozwiązania są przyszłością branży.

Raport „Kondycja Polskiej Branży Gier ’17” udostępniony
Raport „Kondycja Polskiej Branży Gier ’17” udostępniony

Aquma, 11 września 2017, 13:57

Krakowski Park Technologiczny zamieścił na swojej stronie internetowej drugą edycję raportu „Kondycja Polskiej Branży Gier”. Dokument stanowi najbardziej kompletne źródło wiedzy na temat kondycji rodzimej branży gier.

Akcesoria dla graczy motorem sprzedaży na pecetowym rynku
Akcesoria dla graczy motorem sprzedaży na pecetowym rynku

Vergil, 5 września 2017, 17:59

Firma GfK opublikowała raport dotyczący kondycji pecetowego rynku w pierwszej połowie 2017 roku. Wynika z niego, że akcesoria dla graczy były głównym powodem, dla którego odnotowano na nim mniejsze lub większe wzrosty sprzedaży.

Rynki gier wideo w 2017 roku w poszczególnych państwach - prognozy firmy Newzoo
Rynki gier wideo w 2017 roku w poszczególnych państwach - prognozy firmy Newzoo

AlexB, 15 maja 2017, 11:40

Firma analityczna Newzoo przygotowała szacunkowy ranking 100 państw, w których rynek gier wideo wygeneruje największy przychód. Na czele znajdują się Chiny, tuż za nimi uplasowały się Stany Zjednoczone. Polskę sklasyfikowano na 23. miejscu.

Prognozy Newzoo na 2017 r. - gry konsolowe i mobilne w górę, pecety w dół
Prognozy Newzoo na 2017 r. - gry konsolowe i mobilne w górę, pecety w dół

Adrian Werner, 28 kwietnia 2017, 12:28

Firma Newzoo wypuściła nowy raport z przewidywaniami dla światowego rynku gier. Według analityków w 2020 roku połowę przychodów branży generować będą produkcje mobilne. Natomiast w tym roku przypadnie na nie 42%. Na drugim miejscu znajdą się konsole, a pozycję numer trzy zajmą pecety.

Rekordowa sprzedaż sprzętu komputerowego dla graczy w 2016 roku
Rekordowa sprzedaż sprzętu komputerowego dla graczy w 2016 roku

Arantasar, 21 stycznia 2017, 15:55

Firma konsultingowa JPR opublikowała raport, z którego wynika, że w 2016 roku sprzedaż sprzętu komputerowego przeznaczonego dla graczy wygenerowała ponad 30 miliardów dolarów przychodu. Najbardziej dochodowe okazały się produkty z najwyższej półki cenowej, odpowiedzialne za 43% całkowitej kwoty. Prognozy przewidują dalszy rozwój branży.

Na świecie są ponad 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR
Na świecie są ponad 2 miliardy graczy i inne ciekawostki z raportu GAMR

Góral, 17 stycznia 2017, 11:32

Fundusz inwestycyjny GAMR opublikował infografikę prezentującą historię branży gier. Zebrane na niej dane pochodzą z różnych firm analitycznych, w tym NPD, SuperData oraz Newzoo, i zdradzają kilka interesujących informacji np. o cyfrowej dystrybucji czy kondycji rynku konsolowego.

Badania dla GDC 2017 - PC wciąż najchętniej wybieraną przez producentów gier platformą

AlexB, 13 stycznia 2017, 17:55

Według badania przeprowadzonego na potrzeby tegorocznego Game Developers Conference, producenci gier wciąż najczęściej wybierają komputery osobiste jako jedną z docelowych platform dla swoich tytułów. Na pecety stawia aż 53% deweloperów. Ciekawe są też dane dotyczące popularności wirtualnej rzeczywistości.

Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych
Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych

Adrian Werner, 22 grudnia 2016, 11:50

Firma SuperData Research opublikowała podsumowanie wyników cyfrowej części rynku gier za jedenaście pierwszych miesięcy tego roku. Największe przychody dały produkcje mobilne, a tuż za nimi znalazły się tytuły pecetowe. Poznaliśmy również dane o sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości.

Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - powstaje kolejna edycja raportu
Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo - powstaje kolejna edycja raportu

Góral, 6 grudnia 2016, 14:21

Serwis GRYOnline.pl, wraz z Krakowskim Parkiem Technologicznym, Grupą Onet.pl oraz Stowarzyszeniem Polskie Gry (SPG), pracuje nad kolejną edycją raportu Kondycja Polskiej Branży Gier Wideo. Zachęcamy rodzimych deweloperów do wzięcia udziału w badaniu.

Rynek gier wideo w 2016 roku - prognozy w raporcie firmy Newzoo
Rynek gier wideo w 2016 roku - prognozy w raporcie firmy Newzoo

Góral, 24 czerwca 2016, 14:13

Doczekaliśmy się kolejnego raportu od firmy Newzoo związanego z branżą gier wideo. Dowiedzieliśmy się z niego m.in., że polski rynek będzie wart w 2016 roku 439 milionów dolarów, co zapewni nam drugie miejsce w Europie Wschodniej.

650 mln złotych - tyle jest wart polski rynek gier i konsol
650 mln złotych - tyle jest wart polski rynek gier i konsol

Góral, 23 października 2015, 12:13

Firma analityczna GfK opublikowała krótki raport związany z polskim rynkiem gier wideo. Pod uwagę wzięto okres styczeń-wrzesień 2015 roku, gry pudełkowe (konsolowe i pecetowe) oraz konsole. Zebrane dane ujawniły, że rodzimy rynek wart jest 650 milionów złotych.

Polska 19. największym growym rynkiem na świecie
Polska 19. największym growym rynkiem na świecie

Góral, 16 października 2015, 11:51

Firma analityczna Newzoo opublikowała szacunkowy ranking krajów, w których w tym roku gry wideo wygenerują największy przychód. Na pierwszym miejscu znalazły się Chiny z ponad 22 miliardami dolarów, drugie miejsce przypadło USA z niecałymi 22 miliardami, trzecie Japonii z 12 miliardami, a na 19. pozycji uplasowała się Polska.

Konsole nowej generacji przyciągają deweloperów kosztem PC i urządzeń mobilnych firmy Apple
Konsole nowej generacji przyciągają deweloperów kosztem PC i urządzeń mobilnych firmy Apple

Arantasar, 28 sierpnia 2014, 11:50

Najnowszy sondaż, przeprowadzony przez TIGA w Wielkiej Brytanii, wskazuje, że deweloperzy są coraz bardziej zainteresowani tworzeniem produkcji na nowe konsole. Jednocześnie zmniejsza się zainteresowanie pecetami i urządzeniami mobilnymi firmy Apple.

92% gier sprzedanych w 2013 roku na PC stanowią tytuły cyfrowe
92% gier sprzedanych w 2013 roku na PC stanowią tytuły cyfrowe

Renox, 18 sierpnia 2014, 15:35

Z najnowszych statystyk przeprowadzonych przez analityków z grupy DFC Intelligence wynika, że aż 92 procent sprzedanych w zeszłym roku gier na całym świecie dystrybuowanych było za pomocą drogi elektronicznej. Czyżby pudełka już wkrótce miały odejść do lamusa?

Rynek pecetowego sprzętu dla graczy jest wart 21,5 miliarda dolarów
Rynek pecetowego sprzętu dla graczy jest wart 21,5 miliarda dolarów

Ender, 13 lipca 2014, 18:45

Według raportu firmy badawczej Jon Peddie Research, rynek pecetowego sprzętu dla graczy wart jest w tej chwili globalnie 21,5 miliarda dolarów. Analitycy zauważają również, że suma ta jest dwukrotnie większa od finansowej wartości światowego rynku konsolowego i w najbliższych latach będzie stale rosnąć.

Globalny rynek gier PC przewyższa sektor konsolowy
Globalny rynek gier PC przewyższa sektor konsolowy

qjin, 26 kwietnia 2014, 17:30

Analitycy firmy DFC Intelligence doszli do wniosku, że w skali światowej rynek gier pecetowych obecnie przerasta sektor tytułów konsolowych – przynajmniej pod względem przychodów. Chociaż zauważyli, że różnica może zmniejszyć się ze względu na obecne już w sprzedaży urządzenia nowej generacji firm Microsoft i Sony, które znajdują z miesiąca na miesiąc coraz więcej użytkowników.

Wartość rynku gier na PC w 2014 roku wyniesie 25 miliardów dolarów?
Wartość rynku gier na PC w 2014 roku wyniesie 25 miliardów dolarów?

Adam Zechenter, 30 stycznia 2014, 11:56

Analitycy z DFC Intelligence uważają, że wartość globalnego rynku gier na pecety przekroczy w tym roku 25 mld dolarów. Amerykańska firma podkreśliła dominację produkcji z gatunku MOBA, przy jednoczesnym, systematycznym spadku popularności MMO.

Koncern Electronic Arts pójdzie na sprzedaż?
Koncern Electronic Arts pójdzie na sprzedaż?

Aver, 17 sierpnia 2012, 16:50

Dziennik The New York Post poinformował, że koncern Electronic Arts rozważa sprzedaż większości swoich udziałów. Jednym z rzekomych kandydatów jest fundusz inwestycyjny Providence Equity Partners, właściciel firmy Bethesda.

NPD - cyfrowa dystrybucja w USA wciąż rośnie, klasyczna się kurczy
NPD - cyfrowa dystrybucja w USA wciąż rośnie, klasyczna się kurczy

sathorn, 9 sierpnia 2012, 11:23

Grupa NPD przed publikacją swojego kwartalnego raportu, mającego ukazać się dziś w nocy, podała do wiadomości kilka kluczowych informacji dotyczących amerykańskiego rynku gier wideo. Trendy się nie zmieniły. Cyfrowa dystrybucja wciąż rośnie w szybkim tempie - niemal tak szybkim jak tempo kurczenia się dystrybucji klasycznej.

Wyniki finansowe Apple za trzeci kwartał 2012 roku fiskalnego poniżej oczekiwań
Wyniki finansowe Apple za trzeci kwartał 2012 roku fiskalnego poniżej oczekiwań

sathorn, 25 lipca 2012, 12:28

Firma Apple opublikowała wyniki finansowe spółki za trzeci kwartał 2012 roku fiskalnego. Analitycy, prognozujący wzrost w stosunku do poprzedniego roku, nieco się przeliczyli, w związku z czym cena akcji koncernu trochę spadła. Generalnie jednak firma radzi sobie świetnie.

Majowe wyniki NPD - Diablo III dzieli i rządzi. Max Payne 3 poniżej oczekiwań
Majowe wyniki NPD - Diablo III dzieli i rządzi. Max Payne 3 poniżej oczekiwań

Aver, 15 czerwca 2012, 13:43

Amerykańska organizacja NPD, zajmująca się badaniami rynkowymi, opublikowała raport poświęcony sytuacji w branży gier w Stanach Zjednoczonych w maju 2012 roku. Cały sektor zanotował znaczący spadek. W sprzedaży gier odnotowano sukces Diablo III. Max Payne 3 znalazł mniej nabywców niż oczekiwano.

Rynek gier będzie wart 70 miliardów dolarów w 2017 roku, pecety najważniejsze – przewidywania analityków
Rynek gier będzie wart 70 miliardów dolarów w 2017 roku, pecety najważniejsze – przewidywania analityków

Hed, 10 czerwca 2012, 15:19

Analitycy z DFC Intelligence twierdzą, że rynek gier rozrośnie się do 70 miliardów dolarów w 2017 roku. Zdaniem firmy najważniejszą platformą będzie pecet, który wygeneruje więcej pieniędzy niż konsole, czy urządzenia mobilne.

Gry od kuchni – koszty, ciekawostki i dane dotyczące produkcji na poszczególne platformy
Gry od kuchni – koszty, ciekawostki i dane dotyczące produkcji na poszczególne platformy

Aver, 18 kwietnia 2012, 22:54

Podczas 8. Studenckiego Festiwalu Informatycznego, Stanisław Just, pracownik firmy 11 bit studios, przedstawił kulisy wyboru platformy w procesie tworzenia gier i podał interesujące dane na temat rozmiarów poszczególnych sektorów rynku gier w Polsce i na świecie.

Ile jest wart polski rynek gier w 2011 roku? 692 miliony złotych!
Ile jest wart polski rynek gier w 2011 roku? 692 miliony złotych!

Hed, 2 grudnia 2011, 10:36

692 miliony złotych to szacunkowa wartość polskiego rynku gier wideo w 2011 roku. Tak wynika z danych przygotowanych przez nasz serwis. Odnotowaliśmy wzrost w segmencie gier pudełkowych (wbrew tendencjom globalnym), ale największą dynamiką cechują się produkcje typu freemium, których rozwój jest błyskawiczny.

Apple najbardziej wartościową spółką na świecie

sathorn, 11 sierpnia 2011, 11:21

Firma prowadzona przez Steve'a Jobsa budzi skrajne emocje od lat - od uwielbienia do pogardy. Ku uciesze fanów, a smutkowi krytyków Apple, firma stała się oficjalnie największą spółką na świecie, wyprzedzając giganta paliwowego - ExxonMobil.

Sprzedaż Catherine w USA przekroczyła oczekiwania

sathorn, 5 sierpnia 2011, 10:37

Catherine - oryginalna produkcja, stworzona przez utalentowanych Japończyków ze studia Atlus, cieszy się sporym zainteresowaniem w USA. Już tydzień po premierze wiadomo, że jest to najlepiej sprzedająca się gra w historii firmy.