Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

długość gier - newsy i ciekawostki (3)

Przejście Monster Hunter World zajmie sporo czasu
Przejście Monster Hunter World zajmie sporo czasu

Kamil Zwijacz, 18 grudnia 2017, 15:53

Reżyser nadchodzącej gry RPG Monster Hunter World wyjawił, że ukończenie produkcji zajmie nawet 50 godzin, a później czekać mają na nas dodatkowe atrakcje.

Kampania nowego God of War zapewni od 25 do 35 godzin zabawy
Kampania nowego God of War zapewni od 25 do 35 godzin zabawy

Michał Kułakowski, 9 grudnia 2017, 08:40

Ukończenie kampanii najnowszej odsłony serii God of War ma zająć graczom od 25 do 35 godzin gry. Taką informacją podzielili się deweloperzy na imprezie PlayStation Experience.

Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa
Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa

Grzegorz Chmielewski, 22 września 2017, 14:30

Jeden z twórców Elexa ze studia Piranha Bytes w wywiadzie na stronie Wccftech ujawnił wiele informacji o produkcji – m.in. na temat świata, systemu walki, długości gry i dostępnych w niej opcji romansowych.

Biomutant nie będzie grą na jeden raz
Biomutant nie będzie grą na jeden raz

Krystian Pieniążek, 21 września 2017, 08:47

Biomutant to jedna z niewielu niespodzianek, które ujrzały światło dzienne podczas tegorocznych targów gamescom. Deweloperzy przekonują, że pojedyncze ukończenie i tak niekrótkiej przygody nie wystarczy, by poznać wszystkie przygotowane przez nich atrakcje. Podali też sporo informacji o strukturze świata, frakcjach, wyborach etc.

Uncharted: The Lost Legacy starczy na ponad 10 godzin?
Uncharted: The Lost Legacy starczy na ponad 10 godzin?

Adrian Werner, 8 kwietnia 2017, 10:44

Uncharted: The Lost Legacy najpewniej okaże się znacznie obszerniejszą produkcją niż większość typowych dodatków. Arne Mayer ze studia Naughty Dog zasugerował, że przejście kampanii może zająć ponad dziesięć godzin.

Styx: Shards of Darkness to zabawa na minimum 15 godzin
Styx: Shards of Darkness to zabawa na minimum 15 godzin

Jakub Błażewicz, 8 marca 2017, 12:20

Serwis Wccftech przeprowadził wywiad z Julienem Desourteax ze studia Cyanide na temat Styx: Shards of Darkness. Twórca ujawnił m.in. przewidywany czas potrzebny na ukończenie gry, brak wsparcia dla konsoli PlayStation 4 Pro oraz szanse na trzecią część serii Styx.

NieR z możliwym remasterem oraz garść informacji na temat NieR: Automata
NieR z możliwym remasterem oraz garść informacji na temat NieR: Automata

Jakub Błażewicz, 2 lutego 2017, 14:25

Firma Square Enix zorganizowała sesję z twórcami NieR: Automata. Yosuke Saito, Takahisa Taura oraz Yoko Taro ujawnili m.in. przewidywany czas potrzebny na ukończenie gry oraz możliwość ukazania się remastera pierwszego NieR w przypadku dobrej sprzedaży kontynuacji.

NiOh - świeży zwiastun (aktualizacja: długość gry i ulepszenia dla PS4 Pro)
NiOh - świeży zwiastun (aktualizacja: długość gry i ulepszenia dla PS4 Pro)

Adrian Werner, 3 grudnia 2016, 21:40

Studio Team Ninja wykorzystało galę PlayStation Exerience do pokazania najnowszego zwiastuna NiOh, czyli gry akcji o ekstremalnym poziomie trudności, która ukaże się w lutym przyszłego roku.

"Aby zrozumieć Dishonored 2, trzeba je ukończyć dwukrotnie" - twierdzi dyrektor kreatywny gry

Jakub Mirowski, 27 września 2016, 10:59

Harvey Smith, współzałożyciel i dyrektor kreatywny w studiu Arkane, ujawnił, że aby w pełni zrozumieć grę Dishonored 2, trzeba ją ukończyć co najmniej dwa razy, zaś pierwsze podejście zaprezentuje jedynie około jednej czwartej przygotowanej zawartości.

Elex - przejście gry zajmie 50-80 godzin, twórcy nie mają w planach DLC
Elex - przejście gry zajmie 50-80 godzin, twórcy nie mają w planach DLC

Adrian Werner, 22 sierpnia 2016, 12:00

Ludzie ze studia Piranha Bytes udzielili wywiadu, w którym ujawnili sporo faktów dotyczących gry Elex. Dowiedzieliśmy się m.in. o braku planów odnośnie DLC i długości kampanii oraz poznaliśmy sporo konkretów odnośnie mechanizmów rozgrywki.

Syberia 3 zaoferuje od 12 do 15 godzin rozgrywki

Michał Kułakowski, 19 sierpnia 2016, 18:50

Twórcy Syberii 3 potwierdzili gamescomowym wysłannikom GRYOnline, że gra zaoferuje od 12 do 15 godzin rozgrywki. Produkcja zadebiutuje w sklepach w grudniu tego roku.

Warhammer 40,000: Dawn of War III – znamy długość kampanii
Warhammer 40,000: Dawn of War III – znamy długość kampanii

Michał Jodłowski, 18 sierpnia 2016, 13:55

Mieliśmy okazję zapoznać się z grą Warhammer 40,000: Dawn of War III i tym samym poznać długość kampanii jednoosobowej tej nadchodzącej gry, wraz z liczbą składających się na nią misji.

Titanfall 2 – pierwsze gameplaye z kampanii dla pojedynczego gracza
Titanfall 2 – pierwsze gameplaye z kampanii dla pojedynczego gracza

Maciej Kowalczyk, 12 sierpnia 2016, 09:32

W sieci pojawiły się pierwsze zapisy rozgrywki prezentujące fragmenty kampanii dla pojedynczego gracza w grze Titanfall 2. Ukazano na nich takie aspekty jak opcje dialogowe, relacje głównego bohatera z jego Tytanem czy walkę z bossem. Dowiedzieliśmy się też, że tryb jednoosobowy zaoferuje ok. 8 godzin zabawy.

W No Man's Sky do centrum galaktyki można dotrzeć w około 30 godzin
W No Man's Sky do centrum galaktyki można dotrzeć w około 30 godzin

Kamil Zwijacz, 1 sierpnia 2016, 11:10

Jeden z graczy kupił przed kilkoma dniami za 2 tysiące dolarów kopię gry No Man's Sky, która przedwcześnie dostała się do obiegu. Ostatnio wyjawił on, że znalazł sposób na dotarcie do centrum wirtualnej galaktyki w około 30 godzin.

Dishonored 2 wystarczy na 12-20 godzin zabawy
Dishonored 2 wystarczy na 12-20 godzin zabawy

Krzysztof Mysiak, 20 czerwca 2016, 15:18

Studio Arkane ujawniło, że przejście Dishonored 2 zajmie nam „prawdopodobnie” od 12 do 20 godzin zabawy. To czas mniej więcej o połowę dłuższy niż w przypadku pierwszej odsłony tej skradankowej serii.

Ukończenie Detroit: Become Human zajmie 8-10 godzin
Ukończenie Detroit: Become Human zajmie 8-10 godzin

Adrian Werner, 18 czerwca 2016, 13:58

David Cage ze studia Quantic Dream zdradził, że ukończenie przygodówki Detroit: Become Human zajmie około 8-10 godzin. Gra ma być jednak niezwykle nieliniowa, tak abyśmy mogli ją przechodzić wielokrotnie, za każdym razem otrzymując mocno odmienną historię.

Kampanie solowe w samodzielnym Gwincie zaoferują po 10 godzin rozgrywki
Kampanie solowe w samodzielnym Gwincie zaoferują po 10 godzin rozgrywki

Łukasz Szliselman, 17 czerwca 2016, 09:57

Prócz rozbudowanego trybu sieciowego, Gwint: Wiedźmińska gra karciana ma zawierać kilka kampanii fabularnych, a każda będzie oferować około 10 godzin rozgrywki. Na ich przestrzeni wcielimy się w różnych bohaterów i poznamy nowe historie z wiedźmińskiego świata.

Outlast 2 będzie o 20-30% dłuższe niż część pierwsza
Outlast 2 będzie o 20-30% dłuższe niż część pierwsza

Kamil Zwijacz, 17 maja 2016, 10:41

W ostatnich dniach studio Red Barrels odpowiedziało na szereg rozmaitych pytań związanych z grą Outlast 2. Dowiedzieliśmy się m.in., że tytuł będzie o 20-30% dłuższy niż część pierwsza i wystąpią w nim zupełnie nowe postacie.

90 misji i 30 godzin gry - nowości o dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino
90 misji i 30 godzin gry - nowości o dodatku Wiedźmin 3: Krew i wino

Jakub Mirowski, 10 maja 2016, 08:56

W serwisie CNET.com pojawiły się nowe informacje na temat dodatku Krew i wino do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Choć już zniknęły one ze strony, użytkownicy forum Reddit zdołali skopiować treść artykułu.

Final Fantasy XV wystarczy na 50 godzin; deweloperzy celują w stałe 30 klatek na sekundę
Final Fantasy XV wystarczy na 50 godzin; deweloperzy celują w stałe 30 klatek na sekundę

Jakub Mirowski, 26 marca 2016, 10:38

Reżyser Hajime Tabata na kilka dni przed ujawnieniem daty premiery gry Final Fantasy XV zdradził, że ukończenie głównego wątku fabularnego zajmie około 50 godzin. Ujawnił też, że twórcy celują w stałe 30 klatek na sekundę na obu konsolach.

Tom Clancy’s The Division - przejście kampanii zajmie 10-11 godzin?
Tom Clancy’s The Division - przejście kampanii zajmie 10-11 godzin?

Adrian Werner, 7 marca 2016, 09:55

Jeden z fanów Tom Clancy’s The Division przekopał się przez udostępnione przed premierą pliki i wykopał z nich informacje na temat zawartości gry, w tym liczbę misji oraz uzbrojenia.

Vampyr - pierwszy fragment rozgrywki i nowe informacje
Vampyr - pierwszy fragment rozgrywki i nowe informacje

Kamil Zwijacz, 6 marca 2016, 15:21

W serwisie Gamereactor opublikowano zapowiedź gry Vampyr od studia Dontnod Entertainment, a wraz z nią zamieszczono krótki materiał wideo, zawierający fragment rozgrywki z nadchodzącego tytułu. Zdradzono też m.in., że zaoferuje on opowieść na przynajmniej 15 godzin zabawy.

Homefront: The Revolution - długość kampanii i zawartość
Homefront: The Revolution - długość kampanii i zawartość "kolekcjonerki"

Jakub Błażewicz, 2 marca 2016, 13:35

Studio Deep Silver Dambuster ujawniło zawartość edycji kolekcjonerskiej gry Homefront: The Revolution. Oprócz dodatków cyfrowych, tak zwana Goliath's Edition będzie zawierać m.in. zdalnie sterowany pojazd Goliath. Ponadto zdradzono, że przejście kampanii może zająć nawet 30 godzin.

Siedemnaście misji w kampanii dla pojedynczego gracza w Doomie
Siedemnaście misji w kampanii dla pojedynczego gracza w Doomie

Jakub Mirowski, 20 lutego 2016, 11:22

Dzięki danych znalezionych w plikach zamkniętej wersji alfa poznaliśmy pełną listę map kampanii dla pojedynczego gracza w Doomie. Jest ich siedemnaście i starczą one na około trzynaście godzin rozgrywki.

Doom - przejście kampanii zajmie kilkanaście godzin; w plikach gry doszukano się nowych informacji [SPOILERY]
Doom - przejście kampanii zajmie kilkanaście godzin; w plikach gry doszukano się nowych informacji [SPOILERY]

Kamil Zwijacz, 14 lutego 2016, 17:45

Poznaliśmy kolejne szczegóły związane z grą Doom. Przede wszystkim studio id Software ujawniło, że przejście kampanii zajmie kilkanaście godzin, a dodatkowo do sieci wyciekły informacje, które wygrzebano z plików wersji alfa. Uważajcie na spoilery!

Rise of the Tomb Raider będzie można ukończyć w 15-20 godzin
Rise of the Tomb Raider będzie można ukończyć w 15-20 godzin

Jakub Błażewicz, 30 września 2015, 17:25

Serwis Pixel Vulture przeprowadził wywiad z głównym projektantem gry Rise of the Tomb Raider, Mikiem Brinkerem. W trakcie rozmowy twórca zdradził, że pospieszne przejście gry zajmie od 15 do 20 godzin, natomiast odkrycie wszystkich niuansów może zająć nawet dwa razy więcej czasu.

Kingdom Come: Deliverance zaoferuje przynajmniej 50 godzin rozgrywki
Kingdom Come: Deliverance zaoferuje przynajmniej 50 godzin rozgrywki

Luc, 22 września 2015, 09:42

Studio Warhorse przyznało, że tworzone przez nich Kingdom Come: Deliverance niezwykle się rozrosło w ostatnich miesiącach. Zamiast zakładanych 20-30 godzin rozgrywki otrzymamy niemal dwukrotnie więcej.

Trine 3 - zbyt wysokie koszty produkcji powodem krótkiej kampanii
Trine 3 - zbyt wysokie koszty produkcji powodem krótkiej kampanii

Adrian Werner, 23 sierpnia 2015, 11:05

Trine 3: Artifacts of Power wywołuje sporo kontrowersji, gdyż gra okazała się znacznie krótsza niż poprzednie części. Autorzy przyznali właśnie, że powód tego jest prosty – zwyczajnie zabrakło im pieniędzy.

Dying Light: The Following - znamy szczegóły na temat dużego dodatku
Dying Light: The Following - znamy szczegóły na temat dużego dodatku

Kamil Zwijacz, 13 sierpnia 2015, 14:00

Firma Techland ujawniła szczegóły związane z zapowiedzianym jakiś czas temu dodatkiem The Following do gry Dying Light. Tytuł zaoferuje przynajmniej 10 godzin zabawy, pojazdy buggy, nową kampanię fabularną i nie tylko.

The Flock zadebiutuje 21 sierpnia i zakończy się po 215 358 979 zgonach graczy
The Flock zadebiutuje 21 sierpnia i zakończy się po 215 358 979 zgonach graczy

Krzysztof Nieradko, 13 sierpnia 2015, 10:30

Studio Vogelsap ujawniło, kiedy możemy spodziewać się The Flock – asymetrycznej gry multiplayer osadzonej w postapokaliptycznym klimacie. Zgodnie z ujawnionymi informacjami, wspomniana produkcja zadebiutuje w przyszłym tygodniu, 21 sierpnia. Całość wyceniona została na 16,99 euro, czyli około 72 złotych.

Wieści ze świata (Ready Player One, Konami, Halo 5: Guardians) 7/8/2015
Wieści ze świata (Ready Player One, Konami, Halo 5: Guardians) 7/8/2015

Paweł Krzystyniak, 7 sierpnia 2015, 10:54

Dziś piszemy o dacie premiery nadchodzącego filmu Stevena Spielberga, sytuacji finansowej Konami oraz długości kampanii w Halo 5: Guardians. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Elex zaoferuje ok. 70 godzin zabawy
Elex zaoferuje ok. 70 godzin zabawy

Krzysztof Mysiak, 5 sierpnia 2015, 14:43

Dopiero co przytaczaliśmy sporo nowości w temacie Elex – kolejnej gry RPG studia Piranha Bytes – a już mamy dalsze doniesienia z gamescomu 2015. Tym razem ich źródłem jest nasz wysłannik w Kolonii, a dotyczą one m.in. zarysu fabuły, frakcji zamieszkujących planetę Magalan i długości rozgrywki w nowym dziele twórców serii Gothic i Risen.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – dodatki będą niemal tak długie, jak poprzednia część gry
Wiedźmin 3: Dziki Gon – dodatki będą niemal tak długie, jak poprzednia część gry

Paweł Krzystyniak, 10 lipca 2015, 20:20

Konrad Tomaszkiewicz ze studia CD Projekt RED ujawnił, że przejście dodatków do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon zajmie około 30 godzin. Tyle czasu zajmowało przejście poprzedniej części serii.

Deweloper Fallout 4: „Po 400 godzinach wciąż nie odkryłem wszystkiego”
Deweloper Fallout 4: „Po 400 godzinach wciąż nie odkryłem wszystkiego”

Łukasz Szliselman, 18 czerwca 2015, 09:23

Jeden z deweloperów gry Fallout 4 stwierdził, że po 400 godzinach zabawy wciąż odkrywa nowe rzeczy w postapokaliptycznym wirtualnym świecie. Jak duży faktycznie będzie Fallout 4?

Wieści ze świata (The Witness, Tales from the Borderlands, Futuremark, Humble Bundle) 12/6/15
Wieści ze świata (The Witness, Tales from the Borderlands, Futuremark, Humble Bundle) 12/6/15

Patryk Greniuk, 12 czerwca 2015, 12:28

Dziś piszemy m.in. o przesunięciu pokazu gier Scalebound i Crackdown, dacie premiery trzeciego epizodu Tales from the Borderlands, odświeżonej edycji Worms World Party, nowej ofercie Humble Weekly Bundle, programie do testowania gogli rzeczywistości wirtualnej oraz przejęciu praw do kilku tytułów gier przez firmę Arc System Works. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Bloodborne – przejście gry zajmie ponad 40 godzin
Bloodborne – przejście gry zajmie ponad 40 godzin

Luc, 12 marca 2015, 10:14

Do premiery Bloodborne zostały niecałe dwa tygodnie, ale z każdą ujawnianą informacją, produkcja zapowiada się coraz bardziej interesująco. Tym razem dowiedzieliśmy się, że pełne przejście tytułu to kwestia minimum kilkudziesięciu godzin.

Battlefield Hardline z okresem próbnym w EA Access. Twórcy zdradzają długość kampanii single player
Battlefield Hardline z okresem próbnym w EA Access. Twórcy zdradzają długość kampanii single player

Łukasz Szliselman, 26 lutego 2015, 10:24

12 marca posiadacze Xboksa One będą mogli zagrać w 10-godzinną wersję próbną gry Battlefield Hardline. Twórcy zdradzają też, że kampania solowa ma się składać z 10 okołogodzinnych epizodów, przy czym niewykluczone, że dodatkowe odcinki pojawią się jako DLC.

The Order: 1886 jest
The Order: 1886 jest "przedziwnym źródłem nienawiści"? Tak twierdzą twórcy

Piotr Bicki, 18 lutego 2015, 17:45

Choć The Order: 1886 – nowa gra na wyłączność PlayStation 4 – ukaże się dopiero w najbliższy piątek, produkcja już teraz budzi kontrowersje. Opierając się na materiałach dostępnych w internecie, gracze narzekają przede wszystkim na zbytnią liniowość oraz krótką kampanię fabularną. Twórcy tytułu odpierają te zarzuty twierdząc, że ich projekt jest „przedziwnym źródłem nienawiści”.

Ukończenie The Order: 1886 zajmie średnio 8-10 godzin
Ukończenie The Order: 1886 zajmie średnio 8-10 godzin

Krzysztof Nieradko, 17 lutego 2015, 12:00

Zdaje się, że w końcu otrzymaliśmy oficjalną, wiarygodną informację związaną z czasem potrzebnym na ukończenie debiutującego w ten piątek The Order: 1886. Dyrektor generalny studia Ready At Dawn, Andrea Pessino, ujawnił, że sfinalizowanie rozgrywki zajmie graczom średnio 8-10 godzin, a nie jak jeszcze niedawno moglibyśmy przypuszczać – raptem pięć i pół godziny.

Dodatek Afterbirth do The Binding of Isaac: Rebirth zapewni setki godzin zabawy
Dodatek Afterbirth do The Binding of Isaac: Rebirth zapewni setki godzin zabawy

Luc, 17 lutego 2015, 09:49

The Binding of Isaac: Rebirth wkrótce wyjątkowo się rozrośnie. Twórcy ogłosili właśnie, że pierwszy, zbliżający się dodatek do ich rozszerzonej wersji gry zawierać będzie nowe wyzwania i lokacje, zapewniające nawet do 200 godzin zabawy.

Kampania The Order: 1886 zaoferuje tylko 5 godzin zabawy?
Kampania The Order: 1886 zaoferuje tylko 5 godzin zabawy?

Michał Jodłowski, 16 lutego 2015, 11:10

Jak wynika z materiału filmowego, który pojawił się w serwisie YouTube, przejście The Order: 1886 ma zająć plus minus 5 godzin, wliczając w to nieomijalne przeywniki filmowe. Przedstawiciele studia tworzącego grę odmawiają udzielenia w tej sprawie komentarza.

Wieści ze świata (Star Citizen, Underworld Ascendant, The Witness) 9/2/2015
Wieści ze świata (Star Citizen, Underworld Ascendant, The Witness) 9/2/2015

Luc, 9 lutego 2015, 15:59

Dziś piszemy m.in. o kolejnym rekordzie gry Star Citizen, nowym, intrygującym projekcie na Kickstarterze, a także o The Witness – nadchodzącej produkcji twórcy świetnego Braid. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Dreamfall: Chapters – ujawniono statystyki graczy po pierwszym epizodzie
Dreamfall: Chapters – ujawniono statystyki graczy po pierwszym epizodzie

Luc, 26 stycznia 2015, 10:00

W dwa miesiące po premierze Dreamfall: Chapters, twórcy zdecydowali się na ujawnienie danych, zebranych na podstawie decyzji podejmowanych podczas przygody. Poznaliśmy m.in. średnią długość rozgrywki, a także łączną ilość dokonanych wyborów.

Steam – sprawdź, ile czasu zajmie przejście gier z Twojej biblioteki
Steam – sprawdź, ile czasu zajmie przejście gier z Twojej biblioteki

Krzysztof Mysiak, 18 stycznia 2015, 14:25

W Internecie pojawiła się zabawna strona SteamLeft, która pozwala zmierzyć, ile czasu potrzeba na ukończenie wszystkich gier z naszej biblioteki na Steamie. Jak dotąd z serwisu skorzystało 170 tysięcy graczy, którzy mają w swoich kolekcjach gry o uśrednionej łącznej długości ok. 2 tysięcy godzin.

Battlefield: Hardline bez co-opa; długość kampanii zależy od stylu gry

Michał Jodłowski, 23 grudnia 2014, 10:45

Jak wynika z informacji udzielonych przez producenta wykonawczego Battlefield: Hardline, najnowszy BF nie będzie wyposażony w tryb kooperacji, natomiast długość kampanii dla jednego gracza zależeć będzie od stylu gry. W sieci pojawił się również nowy zwiastun nadchodzącego FPS-a.

No Man's Sky – pojawiły się nowe informacje dotyczące rozgrywki
No Man's Sky – pojawiły się nowe informacje dotyczące rozgrywki

Luc, 4 grudnia 2014, 13:00

No Man's Sky na tegorocznych targach E3 i gamescom zrobiło prawdziwą furorę, przez kolejnych kilka miesięcy o produkcji było jednak stosunkowo cicho. W udzielonym niedawno wywiadzie, twórcy przerwali w końcu milczenie i zdradzili kilka nowych szczegółów.

Far Cry 4 zapewni 35 godzin rozgrywki; wersja na next geny w 1080p
Far Cry 4 zapewni 35 godzin rozgrywki; wersja na next geny w 1080p

Jakub Mirowski, 15 października 2014, 09:56

Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny studia Ubisoft Montreal, zapowiedział, że na pełne ukończenie mającego premierę w przyszłym miesiącu Far Cry 4 graczom potrzeba będzie około 35 godzin. Ponadto dowiedzieliśmy się, że gra na konsolach nowej generacji będzie działać w rozdzielczości 1080p, przy 30 klatkach na sekundę.

Until Dawn ma zaoferować 9 godzin rozgrywki i setki zakończeń
Until Dawn ma zaoferować 9 godzin rozgrywki i setki zakończeń

Artur Raciborski, 15 sierpnia 2014, 11:34

Według zapowiedzi twórców Until Dawn, studia Supermassive Games, przejście gry ma zająć około 9 godzin. Poza tym tytuł ma zaoferować setki różnych zakończeń i tysiące ścieżek, którymi może potoczyć się fabuła, a wszystko w zależności od naszych wyborów. Deweloperzy nazwali tą mechanikę Efektem Motyla.

Forza Horizon 2 - pierwsze screeny i nowe informacje
Forza Horizon 2 - pierwsze screeny i nowe informacje

Krzysztof Mysiak, 3 czerwca 2014, 18:16

W sieci pojawiła się pierwsza paczka screenów, które ukazują grę Forza Horizon 2 w wersji na Xboksa One. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że edycje przeznaczone na obie docelowe platformy sprzętowe (XOne i X360) powstają w innych zespołach deweloperskich i na innych silnikach graficznych. Poznaliśmy też więcej informacji na temat świata, po którym będziemy jeździć.

Raven’s Cry - główny wątek wystarczy na 25 godzin zabawy
Raven’s Cry - główny wątek wystarczy na 25 godzin zabawy

Krzysztof Mysiak, 19 kwietnia 2014, 13:06

Krakowskie studio Reality Pump zapoczątkowało nową serię klimatycznych wiadomości na temat gry Raven’s Cry, zatytułowaną „List w butelce” (ang. „Message in a Bottle”). Przy okazji publikacji pierwszej z nich podano informację, że polskie cRPG akcji w pirackich klimatach zapewni nam 25 godzin zabawy.