Wiedźmin 3: Dziki Gon – dodatki będą niemal tak długie, jak poprzednia część gry
Konrad Tomaszkiewicz ze studia CD Projekt RED ujawnił, że przejście dodatków do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon zajmie około 30 godzin. Tyle czasu zajmowało przejście poprzedniej części serii.
Paweł Krzystyniak

Wszystko wskazuje na to, że płatne dodatki do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, czyli Serca z Kamienia oraz Wino i Krew, zapewnią graczom wiele godzin zabawy. Już w kwietniu informowaliśmy o przewidywanym czasie gry, a dziś zostało to potwierdzone przez Konrada Tomaszkiewicza, ze studia CD Projekt RED, który ujawnił w rozmowie z serwisem Gamereactor, że ukończenie obu rozszerzeń będzie wymagało od graczy w sumie mniej więcej 30 godzin. Czas ten porównywalny jest do długości poprzedniej gry o Geralcie, czyli Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Sam Wiedźmin 3: Dziki Gon to także niezwykle obszerna produkcja, oferująca mnóstwo rzeczy do roboty. Ukończenie głównego wątku fabularnego to około 40-50 godzin, zaś odnalezienie wszystkich sekretów oraz wykonanie każdego zadania pobocznego wymaga poświęcenia ponad trzy razy więcej czasu. Dodatkowo, deweloperzy regularnie dorzucają do gry dodatkową zawartość w formie bezpłatnych pakietów DLC z nowymi zadaniami oraz elementami wyposażenia.
Pierwszy z dodatków, zatytułowany Serca z Kamienia, ma trafić do graczy jesienią tego roku. Na Wino i Krew przyjdzie nam poczekać do roku 2016.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- DLC i dodatki
- długość gier
- CD Projekt RED
- Wiedźmin (marka)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
s.o.c.o.m Centurion
czy tylko ja przechodzę Wiedzmina spacerując nie biegając?(jak trzeba to biegam) bo mnie sie wydaje że własnie tak powinno sie grać w tą gre, ilośc rzeczy jakie dzieją sie wokół Geralta w miescie tudzież w wioskach powala a tracimy te detale biegnąc bo brak nam cierpliwosci. Jakaż była by moja radośc gdyby CD zrobiło trik z Geraltem który ma tryb chodzenia gdzie postac sie nie przybliża do ekranu(bo takowy ma tylko w pomieszczeniach) ja mam już 130 h, a jestem dopiero w Novigradzie!!
BŁOND_07 Konsul
Po pierwsze twórcy zapowiadali 100h rozgrywki (po 50 na questa głównego i poboczne), gra spokojnie tyle dostarcza, szczególnie, na death marchu. Po drugie nie kumam po co tak się rozliczać co do godziny - czy gra nie jest dla was wystarcxająco wielka? Przecież w W3 jest masa contentu... Więcej nawet niż w rzekomo wielkim Skyrimie, gdzie zwiedzenie prawie każdej lokacji i prawie 100% questów zajęło mi 80 godzin właśnie.
pgrom Legionista
Widzę że trwa licytacja co do czasu przejścia Wieśka. Ponieważ Wiesiek ma 4 poziomy trudności to dobrze byłoby gdyby Ci przechodzący w poniżej 100h napisali na jakim poziomie grali bo ja na 3 poziomie mam w tej chwili na liczniku 70h i 35% z gry.
Shadi92 Chorąży
Pierdololo. Mi na średnim gra zajęła 80h, przy czym na Skellige nie odkrywałam wszystkich znaków, bo łowienie śmieci z morza przestało być zabawne i było sztucznym przedłużaniem rozgrywki. Nie wiem, jak ludzie osiągają +40lvl, ja skończyłam na 33, bo mnóstwo zadań dawało mi po 5 expa i robiłam je dla historii.
zanonimizowany56091 Generał
Od wersji 1.0 trochę się zmieniło w grze, szczególnie w przyznawaniu doświadczenia.Co do kontrabandy autorzy przed premierą poinformowali że będą elementy grindu jak w MMO i nie są obowiązkowe.