David Cage ze studia Quantic Dream zdradził, że ukończenie przygodówki Detroit: Become Human zajmie około 8-10 godzin. Gra ma być jednak niezwykle nieliniowa, tak abyśmy mogli ją przechodzić wielokrotnie, za każdym razem otrzymując mocno odmienną historię.
Jedną z najciekawszych gier pokazanych przez firmę Sony na właśnie zakończonych targach E3 było Detroit: Become Human, czyli futurystyczna przygodówka znanego z Fahrenheit, Heavy Rain i Beyond: Two Souls studia Quantic Dream. Podczas konferencji wyświetlono intrygujący zwiastun, ale po jego obejrzeniu wciąż pozostało wiele pytań. Na kilka z nich odpowiedział w wywiadzie z serwisem IGN główny projektant i scenarzysta, czyli David Cage.
Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że przejście kampanii zajmie około 8-10 godzin. Na tym zabawa się jednak nie skończy, gdyż gra ma być w bardzo dużym stopniu nieliniowa, znacznie bardziej niż poprzednie gry studia Quantic Dream. Cage radzi, aby za pierwszym razem ukończyć historię bez żadnego cofania się do poprzednich zapisanych stanów gry i tym samym zmierzyć się z konsekwencjami naszych działań oraz decyzji. Potem po przeżyciu pierwszej wersji fabuły będziemy czerpali większą satysfakcję z wypróbowywania alternatywnych ścieżek.
Cage stwierdził, że Detroit: Become Human to zdecydowanie najbardziej ambitny projekt w historii Quantic Dream i studio chce podnieść poprzeczkę pod każdym względem, poczynając od fabuły, przez grafikę aż po swobodę decyzji. Projektant chwalił się, że sama pierwsza scena kampanii ma sześć alternatywnych zakończeń z własnymi unikalnymi konsekwencjami.

Co ciekawe, w grze niemożliwa będzie przegrana i nigdy nie zobaczymy ekranu z napisem „Game Over”. Nie ważne kto zginie i jak, historia będzie toczyła się dalej, choć po niektórych zgonach przybierze znacznie bardziej ponury obrót.
Przypomnijmy na koniec, że Detroit: Become Human powstaje wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 4. Na razie twórcy nie są w stanie podać planowanej daty premiery. Zainteresowanym projektem polecamy zapoznanie się z zapowiedzią jednego z naszych redaktorów napisaną po pokazie gry na E3.
Więcej:Świetnie oceniana cyberpunkowa gra z PlayStation wystrzeliła na Steam po rekordowej obniżce ceny
GRYOnline
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.