James Stevenson ze studia Insomniac Games podzielił się garścią szczegółów na temat gry Spider-Man. Według twórcy tytuł będzie wymagać co najmniej 45 GB miejsca na dysku, a dostarczy minimum 20 godzin zabawy. Ponadto potwierdzono wydanie aktualizacji na premierę.

Niecałe dwa tygodnie – tyle dzieli nas od premiery Spider-Mana od studia Insomniac Games, będącego bezsprzecznie jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku. Na szczęście twórcy nie nabrali wody w usta po zakończeniu prac nad grą. James Stevenson (odpowiedzialny w Insomniac za kontakty ze społecznością) zdradził na Twitterze garść informacji na temat tytułu. Na pierwszy ogień poszło potwierdzenie udostępnienia pierwszego patcha w dniu premiery, aczkolwiek nie wiemy jeszcze, jakie wprowadzi on zmiany. Dowiedzieliśmy się natomiast, ile mniej więcej miejsca na dysku zajmie Spider-Man. Gracze powinni przygotować co najmniej 45 GB wolnej przestrzeni, przy czym nie uwzględnia to wspomnianej łatki.

Na Twitterze padło również pytanie o czas zabawy. Według Stevensona przeciętny tester potrzebował około 20 godzin na ukończenie gry na domyślnym poziomie trudności. Zaznaczył jednak, że trwało to znacznie dłużej w przypadku osób, które spędziły więcej czasu na wykonywaniu aktywności pobocznych. Wygląda więc na to, że plotki o rzekomo małej objętości gry były bezpodstawne. Nie żeby miały one większy wpływ na popularność gry, skoro w zeszłym tygodniu James Stevenson określił liczbę zamówień przedpremierowych jako „wyższą niż przewidywana” (w rozmowie z serwisem Stuff). Niewykluczone, że znajdą się kolejni chętni po obejrzeniu nowego zwiastuna Spider-Mana, skupiającego się na warstwie fabularnej.
Jeśli już o tym mowa, w sieci zaczęły się pojawiać liczne przecieki zdradzające fabułę Spider-Mana, m.in. za sprawą sprzedawców detalicznych. Sony postawiło sobie za punkt honoru sprawne usuwanie tego typu materiałów z serwisu YouTube, niemniej osoby uczulone na spoilery powinny zachować czujność.
Więcej:„Najgorszą opcją jest nigdy tego nie ruszać”. Blizzard ryzykuje i znów przebudowuje Diablo 4
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
19

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).