Uncharted: The Lost Legacy najpewniej okaże się znacznie obszerniejszą produkcją niż większość typowych dodatków. Arne Mayer ze studia Naughty Dog zasugerował, że przejście kampanii może zająć ponad dziesięć godzin.

W grudniu ubiegłego roku studio Naughty Dog zapowiedziało Uncharted: The Lost Legacy - samodzielny dodatek, w którym główną rolę odegra Chloe Frazer, czyli bohaterka, która we wcześniejszych odsłonach marki była postacią poboczną. Do tej pory spodziewaliśmy się, że jak na typowe DLC przystało, będzie to produkcja stosunkowo mała. W rzeczywistości projekt najpewniej okaże się jednak znacznie bardziej obszerny. W rozmowie z serwisem IBTimes UK Arne Mayer, czyli dyrektor od spraw komunikacji w studiu Naughty Dog, zasugerował, że Uncharted: The Lost Legacy może starczyć na ponad dziesięć godzin zabawy.
Mayer wytłumaczył, że do tej pory zespół unikał tworzenia dodatków do serii Uncharted z nową zawartością dla pojedynczego gracza, gdyż deweloperzy wątpili w swoje zdolności do opracowania krótkiego DLC tego typu. Obawiali się, że każdy taki projekt szybko by się rozrósł, aż do rozmiarów przypominających bardziej pełną grę niż zwykłe rozszerzenie.
Tym razem autorzy podjęli taką próbę i szybko okazało się, że wcześniejsze obawy były uzasadnione. Zespół miał tyle ciekawych pomysłów, że ostatecznie postanowiono, że Uncharted: The Lost Legacy nie będzie tradycyjnym dodatkiem wymagającym posiadania pełnej wersji Uncharted 4: Thief’s End i zamiast tego stanie się samodzielną produkcją.
Mayer poinformował, że podczas wstępnego planowania Uncharted: The Lost Legacy opracowano zręby projektu, którego przejście zajęłoby graczom ponad dziesięć godzin. Fakt, że produkcję ostatecznie przerobiono na samodzielny dodatek sugeruje, iż twórcy nie zdecydowali się na cięcia i dlatego można domniemywać, że ostateczny efekt prac studia będzie podobnie obszerny.
Przypomnijmy, że Uncharted: The Lost Legacy zmierza wyłącznie na PlayStation 4. Na razie autorzy nie podali planowanej daty premiery.
 
Uncharted: The Lost Legacy
Data wydania: 22 sierpnia 2017
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
13

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.