Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2019, 11:17

autor: Adrian Werner

Twórcy Resident Evil 2 o długości kampanii

Twórcy Resident Evil 2 ujawnili długość kampanii, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, ile zajmie przejście gry jedną postacią.

Gra ukaże się w przyszłym tygodniu. - Twórcy Resident Evil 2 o długości kampanii - wiadomość - 2019-01-17
Gra ukaże się w przyszłym tygodniu.
RESIDENT EVIL 2 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Capcom
  2. Wydawca: Capcom
  3. Gatunek: survival horror
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 25 stycznia 2019 r.

Już tylko osiem dni dzieli nas od premiery Resident Evil 2, czyli remake’a klasycznego survival horroru z 1998 r. Firma Capcom zorganizowała w Dubaju imprezę z okazji nadchodzącego debiutu gry, podczas której ujawniono garść nowych informacji na temat projektu.

Zapytani o rozmiary kampanii autorzy stwierdzili, że ukończenie jej jedną postacią zajmie ok. 10 godzin. Gra posiada dwoje głównych bohaterów i ich ścieżki fabularne w części się pokrywają, ale i tak oznacza to, że produkcja zaoferuje dobrą długość, jak na standardy gatunku survival-horroru.

Twórcy zostali zapytani także o ewentualny remake Resident Evil 3: Nemesis. W tej kwestii nie byli w stanie udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi. Sądzimy jednak, że taki projekt zostanie zrealizowany, o ile tylko Resident Evil 2 okaże się dużym sukcesem kasowym.

Przypomnijmy, że Resident Evil 2 powstaje z myślą o pecetach oraz konsolch Xbox One i PlayStation 4. Produkcja ukaże się 25 stycznia tego roku. Na PC gra zrobi użytek z antypirackiego systemu Denuvo.

Chcący przetestować grę przed premierą mogą do 31 stycznia pobrać wersję demonstracyjną. Jest ona dosyć nietypowa, gdyż na jej przejście gracze mają tylko pół godziny. Nic więc dziwnego, że demo ukończyło tylko 28% graczy. Na PC fani znaleźli jednak sposób na wyłączenie licznika.

  1. Strona oficjalna gry
  2. Graliśmy w Resident Evil 2 – klasyk odnowiony niemal nie do poznania

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej