Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

DLSS - newsy i ciekawostki

Microsoft Flight Simulator w tym roku otrzyma wsparcie dla DLSS
Microsoft Flight Simulator w tym roku otrzyma wsparcie dla DLSS

mokosh, 29 stycznia 2022, 12:44

Microsoft Flight Simulator dopiero od niedawna obsługuje DirectX 12, a twórcy zapowiadają już wsparcie dla technologii DLSS dla pecetowej wersji gry.

Horizon: Zero Dawn na PC z nowym patchem poprawiającym wydajność
Horizon: Zero Dawn na PC z nowym patchem poprawiającym wydajność

Entelarmer, 8 grudnia 2021, 16:04

Nowa aktualizacja Horizon: Zero Dawn w końcu pozwala korzystać z dobrodziejstw DLSS oraz FidelityFX Super Resolution w pecetowym wydaniu gry.

Patch 2.3 do Diablo 2: Resurrected  już dostępny
Patch 2.3 do Diablo 2: Resurrected już dostępny

AlexB, 3 grudnia 2021, 13:35

Diablo 2: Resurrected na PC otrzymało ostatnio nową aktualizację. Nosi ona sygnaturę 2.3 i wprowadza między innymi kilka nowych opcji związanych z rozgrywką oraz wsparcie dla Nvidia DLSS.

Hellblade: Senua's Sacrifice na PC otrzymało darmowe ulepszenia; m.in. DLSS i ray tracing
Hellblade: Senua's Sacrifice na PC otrzymało darmowe ulepszenia; m.in. DLSS i ray tracing

Adam Królak, 16 listopada 2021, 22:15

Hellblade: Senua's Sacrifice na PC otrzymało nową aktualizację, która wprowadza m.in. wsparcie dla technologii ray tracingu, DLSS oraz FSR. Zmiany możemy podziwiać na krótkim trailerze, opublikowanym w sieci.

Battlefield 2042 na PC piękniejszy dzięki opcjom od Nvidii; konsole bez 120 fps na premierę
Battlefield 2042 na PC piękniejszy dzięki opcjom od Nvidii; konsole bez 120 fps na premierę

Maycuzai, 2 listopada 2021, 19:35

Battlefield 2042 na PC zadebiutuje ze wsparciem dla ray tracingu, technologii Nvidia DLSS oraz Nvidia Reflex. Tryb 120 fps na konsolach PS5 oraz Xbox Series X/S najpewniej nie pojawi się w najbliższym czasie – twórcy podają powód.

God of War na PC to 4K, ultrawide, DLSS i brak limitu fps
God of War na PC to 4K, ultrawide, DLSS i brak limitu fps

Adrian Werner, 21 października 2021, 11:00

Pecetowa wersja God of War zapowiada się imponująco. Będziemy mogli bawić się w 4K i bez limitu fps, a gra będzie wspierała DLSS oraz monitory ultrawide. Ulepszone zostaną także cienie i odbicia.

Alan Wake Remastered z DLSS dwukrotnie bardziej wydajny, zyskał również Deathloop
Alan Wake Remastered z DLSS dwukrotnie bardziej wydajny, zyskał również Deathloop

Adrian Werner, 21 września 2021, 10:07

Dzięki technologii DLSS Alan Wake Remastered ma być nawet dwukrotnie bardziej wydajny. Z kolei dodanie wsparcia dla Nvidia Reflex ograniczyło przycinanie w Deathloop.

Black Myth: Wukong przenosi się na UE5; rozgrywka nadal zachwyca
Black Myth: Wukong przenosi się na UE5; rozgrywka nadal zachwyca

Paweł Musiolik, 21 sierpnia 2021, 10:09

Produkcja Black Myth: Wukong została przeniesiona na Unreal Engine 5, co pozwoli podnieść jakość grafiki. Najnowsze wideo prezentujące rozgrywkę ponownie zachwyca.

Red Dead Redemption 2 - wsparcie dla DLSS pojawi się jeszcze w lipcu
Red Dead Redemption 2 - wsparcie dla DLSS pojawi się jeszcze w lipcu

Adam Królak, 8 lipca 2021, 13:55

Nadchodzące DLC do Red Dead Online oprócz nowej zawartości przynieść ma także wsparcie dla Nvidia DLSS. Rockstar Games potwierdza datę wprowadzenia technologii do RDR2.

Microsoft chce piękniejszych gier z większą liczbą fps-ów, pomoże w tym AI
Microsoft chce piękniejszych gier z większą liczbą fps-ów, pomoże w tym AI

Qskan, 7 lipca 2021, 11:38

Microsoft zamierza wprowadzić technologię upscalingu do konsol Xbox Series X|S. W tym celu poszukiwani są nowi pracownicy działu software.

DLSS z trybem Ultra Quality - Nvidia może pracować nad jeszcze lepszym skalowaniem
DLSS z trybem Ultra Quality - Nvidia może pracować nad jeszcze lepszym skalowaniem

Arkadiusz Strzała, 1 lipca 2021, 14:53

Nvidia prawdopodobnie pracuje nad trybem Ultra Quality w DLSS 2.0. Tak wynika z pewnych informacji zawartych w dokumentacji Unreal Engine 5. To oczywiście może być odpowiedź na analogiczne ustawienie w AMD FidelityFX.

Doom Eternal otrzymał dużą aktualizację; wsparcie DLSS, ray tracing i dwie nowe mapy
Doom Eternal otrzymał dużą aktualizację; wsparcie DLSS, ray tracing i dwie nowe mapy

Przemysław Dygas, 30 czerwca 2021, 11:26

Doom Eternal wzbogacił się właśnie o dużą aktualizację. Oprócz poprawek błędów i zmian w balansie gra otrzymała wsparcie Nividia DLSS 2.0 oraz ray tracingu, a także dwie nowe mapy.

Battlefield 2042 skorzysta ze wsparcia Nvidia DLSS i Reflex
Battlefield 2042 skorzysta ze wsparcia Nvidia DLSS i Reflex

Przemysław Dygas, 30 czerwca 2021, 09:26

Battlefield 2042 skorzysta ze wsparcia funkcji dostarczanych przez firmę Nvidia. Dzięki zastosowaniu DLSS oraz Reflex gra zaoferuje więcej klatek na sekundę i mniejsze opóźnienia.

FidelityFX Super Resolution od AMD gotowe; lista gier wykorzystujących technologię
FidelityFX Super Resolution od AMD gotowe; lista gier wykorzystujących technologię

Arkadiusz Strzała, 23 czerwca 2021, 12:21

Odpowiedź AMD na technologię DLSS, czyli Fidelity FX Super Resolution, jest już gotowa do wprowadzenia. Na początek obsługuje ją siedem gier, z czasem ta liczba ulegnie zwiększeniu.

Nvidia potwierdza: Rust otrzyma wsparcie DLSS
Nvidia potwierdza: Rust otrzyma wsparcie DLSS

Entelarmer, 21 czerwca 2021, 17:00

Rust doczeka się aktualizacji dodającej wsparcie DLSS. Informację przekazała firma Nvidia, która nie omieszkała pochwalić się obsługą tej technologii w ponad 55 tytułach.

DLSS w Rainbow Six: Siege zapewnia nawet do 50% większą wydajność
DLSS w Rainbow Six: Siege zapewnia nawet do 50% większą wydajność

Entelarmer, 14 czerwca 2021, 21:31

Nvidia poinformowała o wprowadzeniu zapowiadanego wsparcia DLSS w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Firma zapewnia, że technologia ta pozwala na działanie gry wydajniejsze nawet o 50% w rozdzielczości 4K.

The Ascent z obsługą ray tracingu i DLSS na PC
The Ascent z obsługą ray tracingu i DLSS na PC

hexx0, 4 czerwca 2021, 09:19

Gra The Ascent od studia Neon Giant otrzyma na PC wsparcie dla ray tracingu i DLSS. Wydawca produkcji, firma Curve Digital, opublikowała nowy trailer, pokazujący wykorzystanie obydwu technologii.

Red Dead Redemption 2 i Rainbow Six: Siege wkrótce ze wsparciem dla DLSS
Red Dead Redemption 2 i Rainbow Six: Siege wkrótce ze wsparciem dla DLSS

AlexB, 1 czerwca 2021, 15:40

Firma Nvidia ogłosiła dwie kolejne gry, które otrzymają wsparcie dla technologii DLSS. Będą to Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar oraz Tom Clancy's Rainbow Six: Siege od firmy Ubisoft.

AMD zapowiada pogromcę DLSS; dużo wydajniej, także na GeForce
AMD zapowiada pogromcę DLSS; dużo wydajniej, także na GeForce

Przemysław Dygas, 1 czerwca 2021, 12:12

AMD zaprezentowało światu technologię FidelityFX Super Resolution, która pomoże zwiększyć liczbę klatek na sekundę podczas grania w wymagające tytuły. Jest ona odpowiedzią na DLSS od firmy Nvidia.

Doom Eternal wreszcie obsłuży ray tracing i DLSS w nowej aktualizacji
Doom Eternal wreszcie obsłuży ray tracing i DLSS w nowej aktualizacji

NowaGeneracja, 1 czerwca 2021, 11:09

Doom Eternal RTX to aktualizacja, która wprowadzi do strzelanki id Software technologie ray tracingu i DLSS. Nvidia wesprze ją sterownikami dla kart graficznych GeForce.

Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach
Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach

Przemysław Dygas, 19 maja 2021, 12:45

Funkcja DLSS od Nvidii trafiła do kolejnych ośmiu gier. Imponującymi efektami zastosowania technologii mogą pochwalić się takie tytuły jak No Man’s Sky czy Everspace 2.

DLSS trafi do Unity; będzie więcej gier z opcją zwiększającą wydajność
DLSS trafi do Unity; będzie więcej gier z opcją zwiększającą wydajność

Entelarmer, 15 kwietnia 2021, 12:15

Nvidia potwierdziła wprowadzenie natywnej obsługi DLSS 2.0 dla silnika Unity. Deweloperzy korzystający tej technologii będą mogli zapewnić wsparcie tej przydatnej funkcji jeszcze w tym roku.

Patch do Crysis Remastered na PC naprawia DLSS i wyłącza Motion Blur
Patch do Crysis Remastered na PC naprawia DLSS i wyłącza Motion Blur

Aquma, 16 marca 2021, 11:49

Gra Crysis Remastered w wersji na komputery otrzymała kolejną łatkę. Patch naprawił problemy z działaniem funkcji DLSS i tymczasowo wyłączył zbugowany efekt rozmycia Motion Blur.

Aktualizacja Crysis Remastered na PC dodaje obsługę DLSS
Aktualizacja Crysis Remastered na PC dodaje obsługę DLSS

Paweł Musiolik, 13 marca 2021, 09:06

Najnowsza aktualizacja zremasterowanego Crysisa na PC przynosi implementację technologii DLSS 2.0, co pozwala osiągnąć wzrost wydajności nawet o 40%.

PS5 i Xbox Series X/S mogą otrzymać odpowiednik DLSS od AMD
PS5 i Xbox Series X/S mogą otrzymać odpowiednik DLSS od AMD

Aquma, 5 marca 2021, 13:25

Według jednego ze znanych youtuberów, technologia AMD mająca stanowić odpowiedź na DLSS Nvidii – FidelityFX Super Resolution – ma działać także na GPU konsol dziewiątej generacji.

Bannerlord otrzymało wsparcie dla DLSS; znaczący wzrost wydajności na kartach Nvidia
Bannerlord otrzymało wsparcie dla DLSS; znaczący wzrost wydajności na kartach Nvidia

Agnieszka Adamus, 19 lutego 2021, 19:54

Do Mount and Blade 2: Bannerlord zaimplementowano obsługę technologii DLSS. Dzięki niej można uzyskać większą liczbę wyświetlanych klatek na sekundę bez obniżania ustawień grafiki.

Nvidia udostępnia plugin DLSS do Unreal Engine 4
Nvidia udostępnia plugin DLSS do Unreal Engine 4

Paweł Musiolik, 13 lutego 2021, 11:21

Firma Nvidia postanowiła udostępnić technologię DLSS 2.0 szerszemu gronu twórców. Oficjalny plugin do silnika Unreal Engine 4 dostępny jest za darmo.

Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS
Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS

Aquma, 18 listopada 2020, 11:52

Firma Nvidia opublikowała slajdy i filmy przedstawiające działanie funkcji DLSS w kilku kolejnych produkcjach. W niektórych przypadkach przyrost wydajności jest naprawdę duży, a najlepszymi przykładami są strzelanki Call of Duty: Black Ops – Cold War oraz Ready or Not.

Ray tracing i DLSS w Fortnite już dziś
Ray tracing i DLSS w Fortnite już dziś

Mikołaj Łaszkiewicz, 17 września 2020, 11:55

Już dzisiaj aktualizacja do Fortnite wprowadzi obsługę ray tracingu i DLSS. To kolejny duży krok w popularyzacji technologii śledzenia promieni w grach.

Nvidia - na PC nadchodzi era 8K dzięki procesowi DLSS 2.1
Nvidia - na PC nadchodzi era 8K dzięki procesowi DLSS 2.1

Karol Laska, 3 września 2020, 20:36

To już oficjalne – technologia DLSS 2.1 ujrzy światło dzienne. Nvidia podała także parę szczegółów jej dotyczących, w tym na temat kompatybilności z zestawami wirtualnej rzeczywistości.

Fortnite otrzyma ray tracing i obsługę DLSS
Fortnite otrzyma ray tracing i obsługę DLSS

Adrian Werner, 2 września 2020, 11:45

Firmy Nvidia i Epic Games poinformowały, że pecetowa wersja Fortnite otrzyma wkrótce obsługę technologii ray tracingu i DLSS.

PS5 będzie miało własne DLSS 2.0 – tak sugeruje patent Sony
PS5 będzie miało własne DLSS 2.0 – tak sugeruje patent Sony

Aquma, 29 lipca 2020, 08:19

Patent zarejestrowany przez koncern Sony sugeruje, że konsola PlayStation 5 może wykorzystać zaawansowaną technikę rekonstrukcji obrazu, przypominającą DLSS 2.0 stworzony przez firmę Nvidia.

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0
Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0

Froozyy, 2 lipca 2020, 18:21

Przeprowadzono testy wydajnościowe Death Stranding na komputerach osobistych z technologią DLSS 2.0. Nowa funkcja Nvidii pozwala osiągnąć znacznie lepszą wydajność, zwiększając tym samym liczbę klatek na sekundę w grze.

Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0
Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0

Aquma, 1 lipca 2020, 12:32

Firma Nvidia poinformowała, że pecetowa wersja gry studia Kojima Productions – Death Stranding – otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0. Funkcja ma pozwolić na osiągnięcie świetnej wydajności na każdej karcie z serii Nvidia GeForce RTX.

Cyberpunk 2077 z obsługą ray tracingu i DLSS 2.0
Cyberpunk 2077 z obsługą ray tracingu i DLSS 2.0

Aquma, 26 czerwca 2020, 09:08

Firmy Nvidia i CD Projekt RED poinformowały, że w dniu premiery Cyberpunk 2077 będzie obsługiwał zarówno ray tracing, jak i DLSS 2.0. Wszystko wskazuje na to, że pokazany wczoraj gameplay był tych funkcji pozbawiony.

GeForce NOW z obsługą DLSS 2.0 w wybranych tytułach
GeForce NOW z obsługą DLSS 2.0 w wybranych tytułach

Lazlo, 3 maja 2020, 13:40

Platforma streamingowa GeForce NOW oferuje od teraz obsługę technologii DLSS 2.0. Pierwszą grą, która pozwoli nam na wypróbowanie nowych efektów graficznych, będzie Control. Oprócz tego w usłudze Nvidii zadebiutuje kolejnych 21 tytułów.

Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS
Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS

ElMundo, 20 marca 2019, 12:30

Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za pecetową wersję Shadow of the Tomb Raider, opublikowało nową łatkę, która pozwala posiadaczom komputerów z kartami graficznymi GeForce RTX skorzystać z technologii ray tracingu oraz DLSS.

Nowe sterowniki Nvidii – wsparcie ray tracingu i DLSS w Battlefield V i Metro Exodus
Nowe sterowniki Nvidii – wsparcie ray tracingu i DLSS w Battlefield V i Metro Exodus

Aquma, 14 lutego 2019, 14:48

Firma Nvidia udostępniła nowy pakiet sterowników do kart graficznych, oznaczony numerem 418.91. Drivery pozwalają korzystać z funkcji ray tracingu w Metro Exodus, a także umożliwiają włączenie DLSS w strzelance studia 4A Games oraz Battlefield V.

DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator
DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator

Aquma, 17 października 2018, 13:54

Nvidia opublikowała benchmark prezentujący rezultaty wykorzystania technologii DLSS – Deep Learning Supersampling – w demie Infiltrator. Skok wydajności jest naprawdę duży.