Przez kilka ostatnich miesięcy, w izolacji od świata zewnętrznego, ludzie z zespołu Legend Entertainment pracowali nad mulitplayerowym dodatkiem do Unreala II. Aż światło dzienne ujrzał produkt o tajemniczej nazwie XMP. Konkretnych informacji na temat tego add-onu udzielił ostatnio - grafik Legend - Scott Dalton.
Arkadiusz Bartnik
Przez kilka ostatnich miesięcy, w izolacji od świata zewnętrznego, ludzie z zespołu Legend Entertainment pracowali nad mulitplayerowym dodatkiem do Unreala II. Aż światło dzienne ujrzał produkt o tajemniczej nazwie XMP. Konkretnych informacji na temat tego add-onu udzielił ostatnio - grafik Legend - Scott Dalton.
W Unreal II XMP gracz stanie się członkiem zespołu składającego się z postaci, należących do trzech, różniących się pod względem umiejętności, klas. Każda z nich będzie posiadać zarówno dobre, jak i złe strony, a końcowy sukces osiągną gracze, którzy będą potrafili najlepiej współdziałać i niwelować swoje wady dobrze przemyślaną strategią.
Poniżej prezentuje krótki opis poszczególnych klas:
The Ranger – osobnicy należący do tej kategorii powinni polegać głownie na swojej szybkości i umiejętności wykonywania skoków na, nieosiągalne dla graczy z pozostałych klas, wysokości. Dzięki lekkiemu pancerzowi i precyzyjnej broni „Rangersi” idealnie nadają się do infiltracji oddziałów wroga oraz tzw. cichych zabójstw. Jako jedyni potrafią także leczyć swoich towarzyszów broni.
The Tech – klasa inżynierów wyspecjalizowanych w mechanice i elektronice. Technicy są zdolni do naprawy pancerzy zawodników należących do tego samego zespołu oraz szybko „rozpracowują” urządzenia należące do wroga. Zajmują się także defensywną stroną rozgrywki: rozkładają stanowiska ogniowe oraz uruchamiają pola siłowe. Wyposażenie to: uzbrojenie i pancerz średniego typu.
The Gunner – główna siłą ognia. Powolni, ale za to niezwykle groźni w bezpośredniej walce. Posiadają potężny pancerz oraz broń o największej sile rażenia. Są w stanie przenosić również przedmioty należące do pozostałych graczy.
Do dyspozycji użytkowników zostaną oddane także trzy typy pojazdów:
Głównym zadaniem drużyny będzie zdobycie czterech specjalnych artefaktów. Wcześniej jednak, niezbędne stanie się przejęcie kontroli nad źródłami energii, środkami transportu czy teleporterami, a końcowym rezultacie uzyskanie przewagi nad przeciwnikiem odciętym od wszelkiego zaopatrzenia.
W chwili obecnej trwają beta-testy omawianego dodatku. Więcej informacji na ten temat znajdziecie pod tym adresem.
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą
GRYOnline
Gracze
Steam