Supreme Commander bez obsługi DirectX 10

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, firma Gas Powered Games nie stworzy nakładki do gry Supreme Commander, która wzbogaciłaby oprawę wizualną programu o efekty dostępne dla kart graficznych, obsługujących dziesiątą generację bibliotek DirectX.

Krystian Smoszna

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, firma Gas Powered Games nie stworzy nakładki do gry Supreme Commander, która wzbogaciłaby oprawę wizualną programu o efekty dostępne dla kart graficznych, obsługujących dziesiątą generację bibliotek DirectX.

Supreme Commander bez obsługi DirectX 10 - ilustracja #1

O rezygnacji z tworzenia odpowiedniej poprawki, poinformował przed kilkoma dniami jeden z pracowników studia Gas Powered Games. Autorzy tłumaczą się, że kwestia usprawnienia oprawy wizualnej pojawiła się w końcowej fazie produkcji gry i było już zbyt późno, aby angażować się w tworzenie dodatkowych fajerwerków graficznych. Nie da się również ukryć, że dodatkowym argumentem przeciw jest stosunkowo niewielkie grono użytkowników, którzy skorzystaliby z tych dodatków.

Jest już zatem pewne, że efektów z DirectX 10 w Supreme Commander nie zobaczymy. Ani w nadchodzących łatkach, ani w przyszłych rozszerzeniach gry, które najwyraźniej są przez Gas Powered Games planowane...

Supreme Commander bez obsługi DirectX 10 - ilustracja #2
Supreme Commander bez obsługi DirectX 10 - ilustracja #3
Supreme Commander bez obsługi DirectX 10 - ilustracja #4
Supreme Commander

Supreme Commander

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 16 lutego 2007

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.1

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-05-22
15:49

zanonimizowany425192 Generał

"_Luke_ ---> To chyba nie ma nic do rzeczy. W Age of Empires III o implementacji DX10 nikt nie mówi." ====> podobnie z Tomb Raider: Anniversary.

Po prostu Relic jest solidnieszą firmą niż GPG :)

Komentarz: zanonimizowany425192
2007-05-22
15:51

U.V. Impaler Legend

U.V. Impaler

Akurat Luke dał dowód, że Relic robi nakładkę, gdyż ma tak nakazane. Chodziło mi o to, że nie wszystkie gry wchodzące w skład rodziny Games for Windows muszą mieć takie łaty.

Komentarz: U.V. Impaler
2007-05-30
23:02

zanonimizowany139149 Pretorianin

nakladki nie bedzie tylko nowe campanie w oposing front w oprawie dx10

Komentarz: zanonimizowany139149
2007-05-30
23:08

zanonimizowany1278 Senator

szkoda, mialem nadzieje na poprawde fps (pal licho nowe efekty). zbieram wiec dalej na 4jajowca (a moze juz 8?)..

Komentarz: zanonimizowany1278
2007-05-31
22:05

_Luke_ Legend

_Luke_

jura80 --> mozesz juz odwolac co wypisywales, patch 1.7 dx10 do CoHa wlasnie sie pojawil

Komentarz: _Luke_

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl