Supreme Commander bez obsługi DirectX 10
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, firma Gas Powered Games nie stworzy nakładki do gry Supreme Commander, która wzbogaciłaby oprawę wizualną programu o efekty dostępne dla kart graficznych, obsługujących dziesiątą generację bibliotek DirectX.
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, firma Gas Powered Games nie stworzy nakładki do gry Supreme Commander, która wzbogaciłaby oprawę wizualną programu o efekty dostępne dla kart graficznych, obsługujących dziesiątą generację bibliotek DirectX.

O rezygnacji z tworzenia odpowiedniej poprawki, poinformował przed kilkoma dniami jeden z pracowników studia Gas Powered Games. Autorzy tłumaczą się, że kwestia usprawnienia oprawy wizualnej pojawiła się w końcowej fazie produkcji gry i było już zbyt późno, aby angażować się w tworzenie dodatkowych fajerwerków graficznych. Nie da się również ukryć, że dodatkowym argumentem przeciw jest stosunkowo niewielkie grono użytkowników, którzy skorzystaliby z tych dodatków.
Jest już zatem pewne, że efektów z DirectX 10 w Supreme Commander nie zobaczymy. Ani w nadchodzących łatkach, ani w przyszłych rozszerzeniach gry, które najwyraźniej są przez Gas Powered Games planowane...




GRYOnline
Gracze
Steam
- THQ
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany425192 Generał
"_Luke_ ---> To chyba nie ma nic do rzeczy. W Age of Empires III o implementacji DX10 nikt nie mówi." ====> podobnie z Tomb Raider: Anniversary.
Po prostu Relic jest solidnieszą firmą niż GPG :)
U.V. Impaler Legend

Akurat Luke dał dowód, że Relic robi nakładkę, gdyż ma tak nakazane. Chodziło mi o to, że nie wszystkie gry wchodzące w skład rodziny Games for Windows muszą mieć takie łaty.
zanonimizowany139149 Pretorianin
nakladki nie bedzie tylko nowe campanie w oposing front w oprawie dx10
zanonimizowany1278 Senator
szkoda, mialem nadzieje na poprawde fps (pal licho nowe efekty). zbieram wiec dalej na 4jajowca (a moze juz 8?)..
_Luke_ Legend

jura80 --> mozesz juz odwolac co wypisywales, patch 1.7 dx10 do CoHa wlasnie sie pojawil