Specjalny engine 3D do gier massive multiplayer online

Kalifornijska firma Zona opracowała engine 3D przeznaczony specjalnie do serwerów gier sieciowych, zwany Terazona, umożliwiający rozgrywkę ponad 32 tys. graczy jednocześnie. Dotychczasowe silniki 3D gier massive multiplayer online (Everquest, Asheron’s Call) z trudem radziły sobie z 6 tys. graczy na serwerze.

Tomasz Pyzioł

Kalifornijska firma Zona opracowała engine 3D przeznaczony specjalnie do serwerów gier sieciowych, zwany Terazona, umożliwiający rozgrywkę ponad 32 tys. graczy jednocześnie. Dotychczasowe silniki 3D gier massive multiplayer online (Everquest, Asheron’s Call) z trudem radziły sobie z 6 tys. graczy na serwerze.

W porównaniu ze istniejącymi rozwiązaniami Terazona posiada wiele zaawansowanych opcji i możliwości, charakteryzując się wysoką stabilnością i tolerancją na błędy, oraz co istotne, może być uruchomiony na każdym systemie operacyjnym w dowolnej konfiguracji sprzętowej. Dodatkowo engine ten łatwo można adaptować na różne platformy, poczynając od PC, PlayStation 2 CameCube czy Xbox. To już drugie po platformie sprzętowej VAST, o czym informowaliśmy wcześniej, rozwiązanie wspierające rynek masynych gier sieciowych.

Podobało się?

0

Ostatnie testy Battle Realms już wkrótce

Następny
Ostatnie testy Battle Realms już wkrótce

eXtra Gra 4/01 w sprzedaży, zapowiedź kolejnego numeru

Poprzedni
eXtra Gra 4/01 w sprzedaży, zapowiedź kolejnego numeru

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl