Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2003, 12:49

Sequel GORKY 17 nadciąga!!

Polski producent gier komputerowych Metropolis Software, znany ze stworzenia m.in. takich tytułów jak: Tajemnica Statuetki (pierwsza w pełni Polska gra przygodowa), Teenagent, GORKY 17, czy ostatnio wydany Archanioł, podał właśnie do wiadomości, iż kończy prace nad nową grą zatytułowaną roboczo GORKY ZERO.

Polski producent gier komputerowych Metropolis Software, znany ze stworzenia m.in. takich tytułów jak: Tajemnica Statuetki (pierwsza w pełni Polska gra przygodowa), Teenagent, GORKY 17, czy ostatnio wydany Archanioł, podał właśnie do wiadomości, iż kończy prace nad nową grą zatytułowaną roboczo GORKY ZERO.

Gra GORKY ZERO tworzona jest z myślą komputerach klasy PC i szacuje się, że zostanie wydana jesienią 2003 roku. W chwili obecnej studio Metropolis Software nie ujawniło żadnych materiałów graficznych ze swojego nowego projektu (ma to uczynić jeszcze w tym miesiącu), znana jest natomiast fabuła i charakter rozgrywki:

„Akcja nowej gry toczy się kilka lat przed wydarzeniami znanymi z taktyczno-przygodowej gry GORKY 17. Głównym bohaterem jest kanadyjski komandos Cole Sullivan, członek sił specjalnych NATO, który zostaje wysłany z samotną tajną misją na terytorium Ukrainy. W trakcie gry rozwija się intryga, w którą zamieszane są służby specjalne i międzynarodowa korporacja biotechnologiczna o nieczystych zamiarach.

GORKY ZERO jest grą szpiegowską, tak zwaną skradanką. Należy do gatunku zręcznościowych strzelanin, ale w osiągnięciu sukcesu ważna jest nie siła ognia, lecz opanowanie posiadanego wyposażenia i broni oraz sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie akcji.”

Wstępnie wymagania sprzętowe określono na poziomie: Procesor Celeron 500MHz, 64MB pamięci RAM, akcelerator graficzny Riva TNT2.

Oficjalna strona Metropolis Software.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej