Race '07 otrzyma 5 nowych rozszerzeń
Blizzard nie jest jedyną firmą, która lubi ulepszać i rozwijać gry mające ładnych kilka lat. Znana miłośnikom wyścigowych symulacji firma SimBin zamierza po raz kolejny uaktualnić wydaną w 2007 roku grę Race '07.
Blizzard nie jest jedyną firmą, która lubi ulepszać i rozwijać gry mające ładnych kilka lat. Znana miłośnikom wyścigowych symulacji firma SimBin zamierza po raz kolejny uaktualnić wydaną w 2007 roku grę Race '07.
Zaplanowano aż 5 nowych dodatków, które będzie można pobrać za pośrednictwem autorskiego serwisu Raceroom.net lub popularnego Steama. Pierwsze rozszerzenie nazwane Formula RaceRoom zawierać będzie najmocniejsze auto, jakie SimBin umieścił w swoich grach – Formułę RR oraz trzy wersje odtworzonego w najdrobniejszych szczegółach toru Hockenheim Ring. Szczegóły dotyczące daty premiery zostaną podane wkrótce.
Wiemy natomiast, że Formula RaceRoom będzie darmowym dodatkiem dostępnym tylko dla członków RaceRoom Online, a pozostałe 4 nieujawnione dotąd rozszerzenia (koncentrujące się na rzeczach sugerowanych przez fanów) mają kosztować między 5 a 10 Euro/dolarów.

Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą

Gracze
Steam
- Atari / Infogrames
- PC
Komentarze czytelników
SebaOnePL Konsul

Formuła RR była właśnie w Raceroom'ie tak jak i Hockenheim które teraz będą udostępnione do "zwykłego" Race07.
@eJay
Masz rację że już długo męczą to Race07. Podejrzewam że powodem jest brak konkurencji na rynku. rFactor 2 cały czas "w produkcji", NetKar Pro bardzo dobry symulator ale mało bolidów i torów i przez to mało popularny, iRacing znowu drogi przez konieczność opłacania abonamentu. Przez to pozostają wiecznie żywe Race07 i rFactor gdzie ilość modów i tras idzie już w setki a poziom wielu z nich jest bardzo bardzo wysoki.
Mimo to mam nadzieję że w końcu GTR3 się ukaże i spełni oczekiwania. SimBin podał że przez te dodatki do Race07 produkcja GTR3 nie opóźni się bo to inny zespół robi. Mam nadzieję że to prawda.
zanonimizowany52907 Senator
ciekawe czy jak sie moderzy wezma za Shifta 2 to czy cos z tego bedzie.
Lutz Legend
@up
Pewnie bardziej wyrazne stanie sie mocno zanikajace "f" w tytule.
SebaOnePL Konsul

@Lutz
Nie wiem skąd u Ciebie takie negatywne nastawienie. W Shifcie 1 jak moderzy poprawili FF, fizykę opon a z wizualnych rzeczy to chociażby dodali skiny w wysokich rozdzielczościach to Shift 1 stał się o wiele lepszą produkcją. Nie zapominajmy że Shift 1 jak się mu zajrzy w pliki to jako podstawę ma engine z rFactora a cała reszta to już kwestia tylko ustawienia przez developera odpowiednich parametrów pod graczy którzy nie mają kierownic i/lub nie chcą uczyć się toru przez conajmniej kilka godzin.
Czy na takiej samej zasadzie będzie z Shiftem 2 to się okaże po premierze.
zanonimizowany52907 Senator
mi tez sie wydaje ze z tego moze wyjsc calkiem przyjemna gra, trzeba tylko nie oczekiwac za duzo:)