Project Offset wciąż w produkcji

Informacje o grze Project Offset pojawiły się po raz pierwszy w 2006 roku. Tytuł ma być epicką grą FPP osadzoną w antycznej krainie, a jest robiony przez naprawdę zdolnych ludzi. Na tyle zdolnych, że w 2008 roku kupił ich Intel. Doniesień o postępach nad grą i silnikiem było przez ostatnie lata niewiele, ważne jest jednak to, że projekt ma się co najmniej dobrze.

Filip Grabski

Informacje o grze Project Offset pojawiły się po raz pierwszy w 2006 roku. Tytuł ma być epicką grą FPP osadzoną w antycznej krainie, a jest robiony przez naprawdę zdolnych ludzi. Na tyle zdolnych, że w 2008 roku kupił ich Intel. Doniesień o postępach nad grą i silnikiem było przez ostatnie lata niewiele, ważne jest jednak to, że projekt ma się co najmniej dobrze.

Na Games Developer Conference zostały zaprezentowane świeże dwa filmiki pokazujące, że CryENGINE ma godnego konkurenta w kategorii efektowny silnik do gry. Ładnie wyglądające grafiki pokazujące możliwości Offset Engine widzieliśmy już w przeszłości, ale miło jest dowiedzieć się, że twórcy wciąż pracują nad udoskonaleniem swego dzieła. Na oficjalnej stronie pojawiły się nowe materiały (dwa filmiki – budowanie pełnego detali obiektu 3D na przykładzie chatki oraz dużo ciekawszy pokaz mocy silnika – niebiańskie lasery niszczące świątynię w dżungli) oraz zapowiedź rychłego dodania kolejnych.

Wszystko wygląda smakowicie, ale szkoda, że po niemal 4 latach otrzymujemy tak niewiele. Liczmy na to, że obecny ruch w interesie jest zwiastunem wielu nowości i być może w końcu będzie nam dane zobaczyć Project Offset w pełnej krasie.

Project Offset wciąż w produkcji - ilustracja #1
Obrazek nie oddaje świetności. Filmik – owszem.
Project Offset

Project Offset

PC
anulowana

Data wydania: Anulowana

Informacje o Grze
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Click! znika z rynku

Następny
Click! znika z rynku

Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (27 marca 2009)

Poprzedni
Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (27 marca 2009)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl