Problemowy start DarkFall Online

Hardkorowy MMORPG nastawiony na walki między graczami – DarkFall Online – nie może się wyzbyć kłopotów już na samym starcie. Studio Adventurine przeprasza i ponownie uruchamia serwery.

Filip Grabski

16

Hardkorowy MMORPG nastawiony na walki między graczami – DarkFall Online – nie może się wyzbyć kłopotów już na samym starcie. Studio Adventurine przeprasza i ponownie uruchamia serwery.

W styczniu pisaliśmy o kolejnym przesunięciu premiery gry – na wczoraj, 25 lutego. Tymczasem tytuł startuje dopiero dziś, bo serwery i fora nie wytrzymały naporu chętnych graczy. Zamówienia nie były realizowane, lub też należna kwota była naliczana nieszczęśnikom kilkakrotnie, a oficjalne forum wypełniało się treścią w takim tempie, że musiało zostać zamknięte. Dziś pojawiła się tam wiadomość dla wszystkich zainteresowanych: „Serwery startują po dwunastogodzinnym opóźnieniu, zajmowanie się pre-orderami zabrało więcej czasu, niż się spodziewaliśmy, a w ostatniej chwili dojrzeliśmy błąd, który koniecznie musieliśmy usunąć. Przepraszamy za opóźnienie i życzymy miłego pierwszego dnia w świecie DarkFall.” Przy okazji darmowy miesiąc grania został wydłużony do 33 dni, a jako radę na część problemów autorzy udostępnili poprawiony plik .exe, który można pobrać stąd.

W tym momencie ta będąca w produkcji od ponad 7 lat gra powinna już być w pełni funkcjonalna, a sprzedaż przebiegać bezproblemowo. DarkFall Online rozpoczęto jako mały projekt, ale odzew fanów okazał się być zaskakująco duży – stąd opóźnienia i problemy. Życzymy powodzenia!

Problemowy start DarkFall Online - ilustracja #1
Kto powiedział „kurdupel”?
DarkFall Online

DarkFall Online

PC
Data wydania: 25 lutego 2009
DarkFall Online - Encyklopedia Gier
7.2

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Codemasters opóźnia Damnation

Następny
Codemasters opóźnia Damnation

Remake Silent Hill w wersji na Wii; Climax robi trzy horrory?

Poprzedni
Remake Silent Hill w wersji na Wii; Climax robi trzy horrory?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl