Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict

Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.

Radosław Grabowski

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #1 Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #2 Wcielimy się w militarnego dowódcę i weźmiemy udział w globalnym konflikcie zbrojnym. Zostanie nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dojdzie do bezpośredniej konfrontacji.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #3 Developerzy rodem ze Skandynawii chcą wprowadzić do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji zobaczymy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne będą dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #4 Główny cel rozgrywki stanowić ma przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponować będzie określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób zostanie wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyska wyjątkową dynamikę.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #5 Rozbudowana kampania single-player ma być ubarwiona scenkami przerywnikowymi, zapewniającymi całości spójność fabularną. Natomiast opcja multiplayer umożliwi posiadaczom PeCetów prowadzenie działań wojennych w sieci lokalnej lub za pośrednictwem Internetu. Szwedzcy autorzy opracują kilka różnych trybów zabawy wieloosobowej, a także pozwolą użytkownikom na przygotowywanie rozmaitych modyfikacji.

World in Conflict: Soviet Assault

World in Conflict: Soviet Assault

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 marca 2009

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

8.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
17

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-04-06
16:07

Radkoss Generał

Radkoss

Wymagania = Unreal Engine 3

Komentarz: Radkoss
2006-04-06
21:42

zanonimizowany320185 Konsul

😃

Wygląd wyglądem, ale nie wiadomo czy bedzie miał w sobie to "Coś".
Mi raczej i tak nie odpali, ajeśli odpali to chyba bede musiał nocke poświecić zeby mi sie załadowała:D

Komentarz: zanonimizowany320185
2006-04-06
21:57

zanonimizowany283992 Legend

Wymagania = Unreal Engine 3

Dosłownie. Swoją drogą screeny są imponujące, i tego im zarzucić nie można.

Komentarz: zanonimizowany283992
2006-04-06
23:02

zanonimizowany347467 Senator

😒

Pójdzie mi?
Geforce 6600
Amd 3000+
1GB DDR

Komentarz: zanonimizowany347467
2006-04-06
23:04

zanonimizowany283992 Legend

Leilong - Skąd mamy wiedzieć? Obstawiam Ultra Low - Low. Słaba karta graficzna.

Komentarz: zanonimizowany283992

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl