Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict
Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.
Radosław Grabowski
Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.
Wcielimy się w militarnego dowódcę i weźmiemy udział w globalnym konflikcie zbrojnym. Zostanie nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dojdzie do bezpośredniej konfrontacji.
Developerzy rodem ze Skandynawii chcą wprowadzić do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji zobaczymy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne będą dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.
Główny cel rozgrywki stanowić ma przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponować będzie określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób zostanie wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyska wyjątkową dynamikę.
Rozbudowana kampania single-player ma być ubarwiona scenkami przerywnikowymi, zapewniającymi całości spójność fabularną. Natomiast opcja multiplayer umożliwi posiadaczom PeCetów prowadzenie działań wojennych w sieci lokalnej lub za pośrednictwem Internetu. Szwedzcy autorzy opracują kilka różnych trybów zabawy wieloosobowej, a także pozwolą użytkownikom na przygotowywanie rozmaitych modyfikacji.
GRYOnline
Gracze
- Ubisoft
- screeny (gry)
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany320185 Konsul
Wygląd wyglądem, ale nie wiadomo czy bedzie miał w sobie to "Coś".
Mi raczej i tak nie odpali, ajeśli odpali to chyba bede musiał nocke poświecić zeby mi sie załadowała:D
zanonimizowany283992 Legend
Wymagania = Unreal Engine 3
Dosłownie. Swoją drogą screeny są imponujące, i tego im zarzucić nie można.
zanonimizowany347467 Senator
Pójdzie mi?
Geforce 6600
Amd 3000+
1GB DDR
zanonimizowany283992 Legend
Leilong - Skąd mamy wiedzieć? Obstawiam Ultra Low - Low. Słaba karta graficzna.