Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 kwietnia 2003, 09:33

Pierwsza modernizacja Vietcongu

Pierwsze modele karabinów M-16 jakie zadebiutowały podczas Wojny w Wietnamie w Armii Amerykańskiej okazały się bardzo wadliwe. Karabiny często zacinały się i wymagane były liczne kolejne udoskonalenia, które doprowadziły do powstania dobrej i groźnej broni M16A1/A2. Nie inaczej sytuacja ma się z nową grą firmy Illusion Softworks oraz studia Pterodon zatytułowaną „Vietcong”. Patrząc na opinie graczy zachodnich tytuł ten ma spory potencjał, wymaga jednak licznych poprawek – dziś doczekał się pierwszej łaty oznaczonej numerem v.1.01.

Pierwsze modele karabinów M-16 jakie zadebiutowały podczas Wojny w Wietnamie w Armii Amerykańskiej okazały się bardzo wadliwe. Karabiny często zacinały się i wymagane były liczne kolejne udoskonalenia, które doprowadziły do powstania dobrej i groźnej broni M16A1/A2. Nie inaczej sytuacja ma się z nową grą firmy Illusion Softworks oraz studia Pterodon zatytułowaną „Vietcong”. Patrząc na opinie graczy zachodnich tytuł ten ma spory potencjał, wymaga jednak licznych poprawek – dziś doczekał się pierwszej łaty oznaczonej numerem v.1.01.

Rzeczony patch przeznaczony jest do gry wydanej w krajach zachodnich - wprowadza m.in. następujące modyfikacje:

  • znaczne podniesienie wydajności programu (Frame Rate),
  • poprawa wsparcia obsługi wielu ekranów w standardzie Matrox Parhelia,
  • poprawa wyświetlania grafiki (rendering) na kartach graficznych Xabre,
  • poprawa działania opcji „teamkill autokick” w trybie rozgrywki wieloosobowej,
  • poprawa skuteczności działania zabezpieczeń anty-cheaterskich.

Patch zajmuje 9,8MB i możecie go pobrać z naszego działu Pliki. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na stronie: vietcong-game.net

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej