Nowe dodatki dla Team Fortress 2

Wielu graczy Team Fortress 2 już jakiś czas temu zaczęło domagać się nowych dodatków. Pomysł podchwyciło Valve, które po krótkim okresie przestoju dosłownie zaleje nas przygotowanymi udoskonaleniami. Nowe mapy i umiejętność dla Snipera brzmią nieźle, prawda? A to dopiero wierzchołek góry lodowej.

Michał Zieliński

Wielu graczy Team Fortress 2 już jakiś czas temu zaczęło domagać się nowych dodatków. Pomysł podchwyciło Valve, które po krótkim okresie przestoju dosłownie zaleje nas przygotowanymi udoskonaleniami. Nowe mapy i umiejętność dla Snipera brzmią nieźle, prawda? A to dopiero wierzchołek góry lodowej.

Na pierwszy ogień idą dwie, zaprojektowane od podstaw mapy przeznaczone dla trybu Arena. Pierwszą z nich jest inspirowany filmami grozy Sawmill. Kilka postawionych na wzgórzu stodół oraz całkiem sporo zakamarków powinno zadowolić każdego fana camperstwa. Co więcej, jest to pierwsza lokacja Team Fortress 2, w której uświadczymy efektów pogodowych. Co prawda jedynie w formie deszczu, ale od czegoś trzeba zacząć. Drugą z map jest wiele mówiący Nucleus. Opierając się na opisie zaczerpniętym z oficjalnej strony, plansza przestawia obszar otaczający radioaktywny zbiornik.

Nowe mapy zawsze są powodem do radości, jednak główna rola w tym spektaklu przypadła dodatkowemu trybowi rozgrywki. Mowa o Payload Race, w którym dwie drużyny graczy starają się doprowadzić swoje wagoniki z bombami do bazy przeciwników. Reszta reguł została zaczerpnięta z oryginalnego Payload, gdzie uczestnicy dzielą się na dwie grupy, z czego jednej przypada obrona wagonika, a druga za wszelką cenę stara się go zdobyć. Proste i sprawdzone, czysty fun.

Nowe dodatki dla Team Fortress 2 - ilustracja #1

Na uwagę zasługuje również znana z podręczników historii nowa zdolność Snipera. Gracze pałający się tą profesją skarżyli się na bezbronność strzelca w starciach na krótki dystans. Od teraz w walce pomoże mu łuk i kołczan pełen strzał. Mechanika nowego urządzenia została zaczerpnięta od pierwotnych i spisuje się bez zastrzeżeń. Napinamy cięciwę, celujemy w biegającego wroga i po chwili strachu przeciwnik zostaje skutecznie przytwierdzony do ściany. Od tego momentu jego los leży już wyłącznie w naszych rękach. Pozostaje pytanie, czy w ten sposób Sniper nie będzie zbyt przekombinowany. Cóż, czas pokaże.

Powyższe opcje wprowadzą konkretny powiew świeżości w kultowe już Team Fortress. Co więcej, patrząc na politykę wydawniczą Valve, możemy się spodziewać kolejnych udoskonaleń wchodzących w skład Sniper Update. O tym, czy dostaniemy w swoje łapki coś jeszcze, przekonamy się w ciągu kilkunastu nadchodzących godzin. Niestety, jak na razie nie wiadomo, kiedy ukażą się omawiane dodatki. Wszystko wskazuje jednak na to, że ujrzymy je w nadchodzącym tygodniu. Stay tuned.

Team Fortress 2

Team Fortress 2

PC
po premierze

Data wydania: 10 października 2007

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Ciemne chmury nad Stargate Worlds

Następny
Ciemne chmury nad Stargate Worlds

Ponad miliard euro kary dla Intela

Poprzedni
Ponad miliard euro kary dla Intela

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl