Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 10 czerwca 2003, 07:16

autor: Krzysztof Bartnik

Nikt nie jest doskonały, czyli 25 najgłupszych wpadek „branży”

Redaktorzy serwisu internetowego GameSpy opublikowali pierwszą część zestawienia dwudziestu pięciu najgłupszych sytuacji czy projektów, jakie miały miejsce w branży gier video. Oprócz opisu poszczególnych wydarzeń, autorzy dołączyli do rzeczonego tekstu również swoje, momentami bardzo ironiczne, komentarze.

Redaktorzy serwisu internetowego GameSpy opublikowali pierwszą część zestawienia dwudziestu pięciu najgłupszych sytuacji czy projektów, jakie miały miejsce w branży gier video. Oprócz opisu poszczególnych wydarzeń, autorzy dołączyli do rzeczonego tekstu również swoje, momentami bardzo ironiczne, komentarze.

Nikt nie jest doskonały, czyli 25 najgłupszych wpadek „branży” - ilustracja #1

Co powiecie np. na inicjatywę firmy Valve Software (developer m.in. Half-Life 1 i 2) o nazwie PowerPlay? Rzecz polegała na opracowaniu technologii, która pozwoliłaby uczynić rozgrywkę w Internecie zbliżoną do rywalizacji w sieci lokalnej (praktycznie bez opóźnień, nawet przy połączeniu modemowym). Nierealne? Jak najbardziej, chociaż ów projekt miał wystartować jeszcze w pierwszym kwartale 2001 roku, a sam pomysł „podłapały” takie firmy jak Epic Games, BioWare czy Ensemble...

Po więcej podobnych przykładów zapraszam Was pod ten adres.