Nikt nie jest doskonały, czyli 25 najgłupszych wpadek „branży”

Redaktorzy serwisu internetowego GameSpy opublikowali pierwszą część zestawienia dwudziestu pięciu najgłupszych sytuacji czy projektów, jakie miały miejsce w branży gier video. Oprócz opisu poszczególnych wydarzeń, autorzy dołączyli do rzeczonego tekstu również swoje, momentami bardzo ironiczne, komentarze.

Krzysztof Bartnik

Redaktorzy serwisu internetowego GameSpy opublikowali pierwszą część zestawienia dwudziestu pięciu najgłupszych sytuacji czy projektów, jakie miały miejsce w branży gier video. Oprócz opisu poszczególnych wydarzeń, autorzy dołączyli do rzeczonego tekstu również swoje, momentami bardzo ironiczne, komentarze.

Nikt nie jest doskonały, czyli 25 najgłupszych wpadek „branży” - ilustracja #1

Co powiecie np. na inicjatywę firmy Valve Software (developer m.in. Half-Life 1 i 2) o nazwie PowerPlay? Rzecz polegała na opracowaniu technologii, która pozwoliłaby uczynić rozgrywkę w Internecie zbliżoną do rywalizacji w sieci lokalnej (praktycznie bez opóźnień, nawet przy połączeniu modemowym). Nierealne? Jak najbardziej, chociaż ów projekt miał wystartować jeszcze w pierwszym kwartale 2001 roku, a sam pomysł „podłapały” takie firmy jak Epic Games, BioWare czy Ensemble...

Po więcej podobnych przykładów zapraszam Was pod ten adres.

Podobało się?

0

Baldur’s Gate III, Half-Life 2 na Xboxa – oficjalne, wyjaśniające oświadczenia prasowe

Następny
Baldur’s Gate III, Half-Life 2 na Xboxa – oficjalne, wyjaśniające oświadczenia prasowe

UT2003 server GUI

Poprzedni
UT2003 server GUI

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl