Czy druga odsłona cyklu Rayman, która ma już osiem lat, może rywalizować w rankingu najlepiej sprzedających się gier z takimi hitami, jak Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium czy Grand Theft Auto: Vice City Stories? Okazuje się, że tak, a najlepszym tego dowodem jest trzecia pozycja w najnowszym notowaniu brytyjskiej listy bestsellerów.
Czy druga odsłona cyklu Rayman, która ma już osiem lat, może rywalizować w rankingu najlepiej sprzedających się gier z takimi hitami, jak Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium czy Grand Theft Auto: Vice City Stories? Okazuje się, że tak, a najlepszym tego dowodem jest trzecia pozycja w najnowszym notowaniu brytyjskiej listy bestsellerów.

Koncern Ubisoft wrzucił do brytyjskich sklepów sporo starszych gier, które w wersjach na PC robią furorę na Wyspach – głównie za sprawą bardzo niskiej ceny. Trzecia pozycja Raymana zaskakuje, ale równie radzą sobie inne tytuły: Brothers in Arms: Road to Hill 30 (miejsce 6), Prince of Persia: Piaski Czasu (10), czy Tom Clancy’s Ghost Recon (16).
Jeśli chodzi o czołówkę mamy do czynienia ze zmianą układu sił. Gra TMNT: Teenage Mutant Ninja Turtles wreszcie zajęła pierwszą pozycję, natomiast dotychczasowy lider – Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium – wylądował na piątym miejscu.
A teraz czas na mięso, czyli ranking dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na Wyspach Brytyjskich:
1. | ![]() | TMNT: Teenage Mutant Ninja Turtles |
2. | ![]() | Pokemon Ranger |
3. | ![]() | Rayman 2: The Great Escape |
4. | ![]() | Tiger Woods PGA Tour 07 |
5 | ![]() | Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium |
6. | ![]() | Brothers in Arms: Road to Hill 30 |
7. | ![]() | Brian Lara International Cricket 2007 |
8. | ![]() | Grand Theft Auto: Vice City Stories |
9. | ![]() | Dr. Kawashima’s Brain Training |
10. | ![]() | Prince of Persia: Piaski Czasu |
Więcej:Diablo 1 DevilutionX z nową wersją i lepszą polską lokalizacją
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.