Kwestia płatności za rozgrywkę online w Hellgate: London wyjaśniona

W końcu firma Flagship Studios ujawniła informacje o opłatach abonamentowych za granie w oczekiwaną przez wielu produkcję Hellgate: London. Jak się okazało, rozwiązanie, na jakie wpadli autorzy, pogodziło dwie z pozoru wykluczające się pogłoski: że za granie trzeba będzie płacić, i że rozgrywka będzie darmowa.

Artur Falkowski

Komentarze

W końcu firma Flagship Studios ujawniła informacje o opłatach abonamentowych za granie w oczekiwaną przez wielu produkcję Hellgate: London. Jak się okazało, rozwiązanie, na jakie wpadli autorzy, pogodziło dwie z pozoru wykluczające się pogłoski: że za granie trzeba będzie płacić, i że rozgrywka będzie darmowa.

Kwestia płatności za rozgrywkę online w Hellgate: London wyjaśniona - ilustracja #1

Najnowszy numer magazynu Games for Windows ujawnił, że chociaż zabawa online w Hellgate: London będzie za darmo, to za korzystanie z dodatkowych przywilejów przyjdzie nam zapłacić. Na razie znamy jedynie amerykańską wysokość miesięcznego abonamentu (9.95$). Według zapewnień twórców, w każdym rejonie stawka będzie ustalana indywidualnie (najbardziej korzystna ma być w krajach azjatyckich).

W ramach konta Elite użytkownicy dostaną 24-godzinne wsparcie telefoniczne oraz internetowe. Nie będą musieli czekać w kolejkach. Będą mogli stworzyć sobie do 12 bohaterów (pozostali 3) oraz zdeponować w skarbcu 40 przedmiotów (pozostali 20). Ich awatary będą różniły się od postaci kontrolowanych przez zwykłych graczy. Dostaną również możliwość korzystania ze specjalnych środków transportu, dzięki którym szybko przedostaną się na duże odległości. Tylko oni otrzymają szansę grania w dodatkowych trybach rozgrywki. Ponadto będą mogli posiadać domy, zakładać gildie i zostawać ich przywódcami.

Dzięki dodatkowym opłatom twórcy będą wciąż pracowali nad grą, poszerzając ją o nową zawartość (przedmioty, potwory, lokacje, klasy postaci etc.) dwa razy w miesiącu, albo i częściej. Nie wiadomo jeszcze, czy dostęp do tych dodatków będą mieli również gracze niepłacący abonamentu.

6.8

GRYOnline

6.9

Gracze

5.7

Steam

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC

Co jest, a co nie jest miarą sukcesu w branży gier według firmy Midway?

Następny
Co jest, a co nie jest miarą sukcesu w branży gier według firmy Midway?

Halo 2 zadebiutuje na rynku za niespełna dwa tygodnie

Poprzedni
Halo 2 zadebiutuje na rynku za niespełna dwa tygodnie

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl