Konsolowe edycje Unreal Tournament 3 z pełnym wsparciem ze strony modderów?

Istnieje duża szansa na to, by konsolowe edycje gry Unreal Tournament 3 uzyskały pełne wsparcie ze strony ludzi zajmujących się tworzeniem różnego rodzaju modów do gier komputerowych. Poinformował o tym sam Marc Rein, wiceprezes firmy Epic Games.

Piotr Doroń

Istnieje duża szansa na to, by konsolowe edycje gry Unreal Tournament 3 uzyskały pełne wsparcie ze strony ludzi zajmujących się tworzeniem różnego rodzaju modów do gier komputerowych. Poinformował o tym sam Marc Rein, wiceprezes firmy Epic Games.

Rein stwierdził w rozmowie z serwisem Kikizo, że firma postara się przekonać niektóre z tych osób do tego, aby zainteresowali się również wspieraniem swymi działaniami konsolowych wersji UT 3. „Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że przed nami długa droga i wiele trudności, które będziemy musieli pokonać. Dlatego też nie chciałbym podawać w tym momencie żadnych szczegółów” – oznajmił Marc.

Mody w formie dodatków trafiające do oferty Xbox Live Marketplace i PlayStation Store? Kusząca perspektywa. Będziemy z niecierpliwością wyczekiwać kolejnych informacji na ten temat.

Unreal Tournament III

Unreal Tournament III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 12 listopada 2007

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-06-05
17:23

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

ciekawe

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2007-06-05
17:24

zanonimizowany251643 Legend

No, modowania gry na własną rękę raczej nie będzie. To by było nie do opanowania w zamkniętym środowisku jakim jest XBL czy PSN

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-06-05
17:39

Piotr44 Generał

Piotr44

albz74---> Tak generalnie to tego właśnie się czepiłem, spędziłem mnóstwo czasu nad modowaniem Rome TW i naprawdę dostarczało mi to mnóstwo frajdy. Siła wielu gier jak choćby Oblivion na PC jest ich modowalność. To jest powód dla którego gry na PC żyją latami, a na konsolach po przejściu lądują w śmietniku.
Powiem szczerze bardzo wiele PCtowych gier np. wspomniany Rome w wersji "out of the box" jest taka sobie, dopiero możliwość modowania ich, zapewnia im wieloletnie życie i setki godzin zabawy. Modowanie gier konsolowych jest dość trudne, a dla przeciętnego użytkownika niemożliwe i nie zanosi się aby to się szybko zmieniło. To jeden z powodów dla których zupełnie nie ciągnie mnie do gier konsolowych, ale monitoruję sytuację i kiedyś może to się zmieni:-)

Komentarz: Piotr44
2007-06-05
17:45

zanonimizowany251643 Legend

Piotr44 - modowanie gier na konsole to toalna abstrakcja , trochę modowano poprzednie UT, ale poza tym nic. I raczej niewiele się zmieni- firmy zazdrośnie strzegą swojego kodu, devkity konsolowe kosztują 30k $ za sztukę (pardon, do Wii kosztuje tylko 1200$ no ale umówmy się, rozmawiamy o konsolach a nie zabawkach :P ) .
Pod linuchem na PS3 będą na pewno coś grzebali ale zapewne nigdy przenigdy nie dokopią się do oryginalnego kodu.

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-06-05
18:06

Piotr44 Generał

Piotr44

Pozostaje mieć nadzieje że coś się ruszy w tej sprawie, bo naprawdę mody potrafią czynić cuda i naprawdę szkoda że jak na razie nie ma możliwości modowania konsolowych gier.
Gracze bardzo wiele by na tym zyskali, problem niestety jest taki że producenci gier mogliby troszkę stracić, wiadomo jak ktoś siedzi rok nad jedną modowalną grą taką jak przykładowo Operation Flashpoint, to nie generuje wielkiego zysku, lepiej niech kupi w tym czasie 10 gier przejdzie je i wyrzuci.

Komentarz: Piotr44

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl