Kolejne obrazki z gry Bioshock!

Jesteście spragnieni nowych obrazków z gry Bioshock!? Jeśli tak, to dobrze się składa, bo stojąca za produkcją programu firma Irrational Games, opublikowała wreszcie kilka screenshotów. Jak widać, zbliżające się wielkimi krokami targi E3 są świetnym bodźcem do działania.

Krystian Smoszna

Jesteście spragnieni nowych obrazków z gry Bioshock!? Jeśli tak, to dobrze się składa, bo stojąca za produkcją programu firma Irrational Games, opublikowała wreszcie kilka screenshotów. Jak widać, zbliżające się wielkimi krokami targi E3 są świetnym bodźcem do działania.

Kolejne obrazki z gry Bioshock! - ilustracja #1

Część z zaprezentowanych obrazków została niegdyś wykorzystana w zapowiedzi gry, przygotowanej przez redaktorów magazynu Game Informer. Wszystkie screenshoty pochodzą z edycji programu przeznaczonej na Xboksa 360. Konsola ta jest drugą obok PC oficjalnie potwierdzoną platformą sprzętową, na której zadebiutuje Bioshock! Jeśli chcesz zobaczyć obrazki w lepszej rozdzielczości, skorzystaj z tego linka.

Kolejne obrazki z gry Bioshock! - ilustracja #2

Bioshock! opowiada historię pewnego mężczyzny, który cudem wychodzi cało z katastrofy lotniczej. Walcząc o życie na środku oceanu, nasz bohater przypadkowo zauważa tajemniczą, wystającą z wody konstrukcję, prowadzą wprost do olbrzymiego, podwodnego miasta. To właśnie tutaj, wśród mieszkańców kompleksu, charakteryzujących się nadludzkimi umiejętnościami, rozpocznie się prawdziwy koszmar...

Kolejne obrazki z gry Bioshock! - ilustracja #3
Kolejne obrazki z gry Bioshock! - ilustracja #4
Kolejne obrazki z gry Bioshock! - ilustracja #5
BioShock

BioShock

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 21 sierpnia 2007

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.7

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-05-08
12:36

zanonimizowany20 Generał

Yeah, też zwróciłem na to uwagę. A tymczasem według mnie SS2 nie był wcale taki trudny, a to, że spotkanie z większościa przeciwników mogło skończyć się zejściem gracza w trybie przyspieszonym było jedną z integralnych cech gry. Uczucie zaszczucia i ciagłego zagrożenia jest jedną z żeczy, które najlepiej z SS2 pamiętam i które w tej grze cenię. Ułatwiająca grę możliwość wyłączenia respawnu przeciwników (pojawiła się później w łatce) była moim zdaniem nieporozumieniem.

Ale - bądźmy dobrej myśli. Wierzę też, że team Levine'a nie popełni tych samych błędów które zrobił Spector projektując DX2.

Komentarz: zanonimizowany20
2006-05-08
13:12

Triber Konsul

Triber

Zdjecia sa sweet, ale wciaz nic nowego, wszystko to foty ktore mial exclusive GI od kilku miechow.
Co do SS2, dokladnie, gdyby gra nie bylaby trudna stracila by urok, a tak zaszczuty przemykalem sie korytarzami Von Brauna. Bylo to tez jedyne i niepowtarzalne uczucie strachu i osamotnienia.

Komentarz: Triber
2006-05-08
15:35

Volvox Pretorianin

👍

Zgadzam sie calkowicie. Ten strach przed zagladnieciem za kolejny rog, ten smutek na widok konczacej sie amunicji i ta radosc gdy udalo sie dorwac do najblizszego Healt Hypo to jest to :)
Ten Bioshock! jakos przekonywujaco na razie nie wyglada ale miejmy nadzieje ;)

Komentarz: Volvox
2006-05-08
16:02

zanonimizowany271205 Pretorianin

😉

widziałem je koło października ale nie ważne ;], gra zapowiada się klimatycznie bardzo, miasto zalane wodą , ciekawe lokacje i postacie , will see

Komentarz: zanonimizowany271205
2006-05-09
12:23

OldDorsaj Senator

OldDorsaj

no to czekamy-klimat zaszczucia w SS2 był rzeczywiście niesamowity więc niech tak pozostanie

Komentarz: OldDorsaj

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl