Kolejne obrazki z gry Bioshock!
Jesteście spragnieni nowych obrazków z gry Bioshock!? Jeśli tak, to dobrze się składa, bo stojąca za produkcją programu firma Irrational Games, opublikowała wreszcie kilka screenshotów. Jak widać, zbliżające się wielkimi krokami targi E3 są świetnym bodźcem do działania.
Jesteście spragnieni nowych obrazków z gry Bioshock!? Jeśli tak, to dobrze się składa, bo stojąca za produkcją programu firma Irrational Games, opublikowała wreszcie kilka screenshotów. Jak widać, zbliżające się wielkimi krokami targi E3 są świetnym bodźcem do działania.

Część z zaprezentowanych obrazków została niegdyś wykorzystana w zapowiedzi gry, przygotowanej przez redaktorów magazynu Game Informer. Wszystkie screenshoty pochodzą z edycji programu przeznaczonej na Xboksa 360. Konsola ta jest drugą obok PC oficjalnie potwierdzoną platformą sprzętową, na której zadebiutuje Bioshock! Jeśli chcesz zobaczyć obrazki w lepszej rozdzielczości, skorzystaj z tego linka.

Bioshock! opowiada historię pewnego mężczyzny, który cudem wychodzi cało z katastrofy lotniczej. Walcząc o życie na środku oceanu, nasz bohater przypadkowo zauważa tajemniczą, wystającą z wody konstrukcję, prowadzą wprost do olbrzymiego, podwodnego miasta. To właśnie tutaj, wśród mieszkańców kompleksu, charakteryzujących się nadludzkimi umiejętnościami, rozpocznie się prawdziwy koszmar...




GRYOnline
Gracze
Steam
- Take 2 Interactive
- screeny (gry)
- PC
- X360
Komentarze czytelników
zanonimizowany20 Generał
Yeah, też zwróciłem na to uwagę. A tymczasem według mnie SS2 nie był wcale taki trudny, a to, że spotkanie z większościa przeciwników mogło skończyć się zejściem gracza w trybie przyspieszonym było jedną z integralnych cech gry. Uczucie zaszczucia i ciagłego zagrożenia jest jedną z żeczy, które najlepiej z SS2 pamiętam i które w tej grze cenię. Ułatwiająca grę możliwość wyłączenia respawnu przeciwników (pojawiła się później w łatce) była moim zdaniem nieporozumieniem.
Ale - bądźmy dobrej myśli. Wierzę też, że team Levine'a nie popełni tych samych błędów które zrobił Spector projektując DX2.
Triber Konsul

Zdjecia sa sweet, ale wciaz nic nowego, wszystko to foty ktore mial exclusive GI od kilku miechow.
Co do SS2, dokladnie, gdyby gra nie bylaby trudna stracila by urok, a tak zaszczuty przemykalem sie korytarzami Von Brauna. Bylo to tez jedyne i niepowtarzalne uczucie strachu i osamotnienia.
Volvox Pretorianin
Zgadzam sie calkowicie. Ten strach przed zagladnieciem za kolejny rog, ten smutek na widok konczacej sie amunicji i ta radosc gdy udalo sie dorwac do najblizszego Healt Hypo to jest to :)
Ten Bioshock! jakos przekonywujaco na razie nie wyglada ale miejmy nadzieje ;)
zanonimizowany271205 Pretorianin
widziałem je koło października ale nie ważne ;], gra zapowiada się klimatycznie bardzo, miasto zalane wodą , ciekawe lokacje i postacie , will see
OldDorsaj Senator

no to czekamy-klimat zaszczucia w SS2 był rzeczywiście niesamowity więc niech tak pozostanie