Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 marca 2009, 16:39

autor: Vercetti

Killing Floor zasili ofertę platformy Steam

Studio Tripwire Interactive, mające na swoim koncie strzelaninę Red Orchestra: Ostfront 41-45, podało do wiadomości, że już wkrótce za pośrednictwem platformy Steam podzieli się ze światem kolejnym tytułem, utrzymanym w klimatach survival horroru FPS-em Killing Floor.

Studio Tripwire Interactive, mające na swoim koncie strzelaninę Red Orchestra: Ostfront 41-45, podało do wiadomości, że już wkrótce za pośrednictwem platformy Steam podzieli się ze światem kolejnym tytułem, utrzymanym w klimatach survival horroru FPS-em Killing Floor. Produkt ten będzie komercyjną wersją moda do gry Unreal Tournament 2004, który przez ostatnie lata rozwijali fani zrzeszeni w grupie Shatterline Productions.

Killing Floor zasili ofertę platformy Steam - ilustracja #1

Można więc powiedzieć, że historia zatacza koło, bo Tripwire Interactive w 2004 roku samo wybiło się na modyfikacji do UT. Red Orchestra pozwoliła autorom zwyciężyć w konkursie Make Something Unreal, organizowanym przez zespół Epic Games. Początkujący programiści zainkasowali wówczas za swój pomysł okrągły milion dolarów i mogli rozpocząć działalność na własną rękę. Dzisiaj sami wspierają twórców modów, a z ich pomocy skorzystało właśnie Shatterline.

Będący owocem tej współpracy Killing Floor poza rozbudowanym trybem multi (co-op z obsługą sześciu osób) zaoferuje nam też rozgrywkę dla pojedynczego gracza, dziewięć typów przeciwników, ponad dwanaście rodzajów broni i duże, otwarte tereny, w sam raz do eksterminacji oponentów. Akcja gry dziać się będzie w Wielkiej Brytanii, gdzie wskutek eksperymentów genetycznych ludzie zaczęli zmieniać się w mutanty. Cechą wyróżniającą Killing Floor ma być system perków, pozwalający wymieniać osiągnięcia zdobyte w czasie gry na poprawę umiejętności bohatera. Nie zabraknie też edytora umożliwiającego tworzenie nowych leveli i modów, które następnie będzie można przetestować w samej grze, hulającej na silniku Unreal Engine 2.5. Pierwsze obrazki z produkcji można obejrzeć tutaj.