Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2009, 12:03

autor: Filip Grabski

Jak wygląda i funkcjonuje NFS World Online?

Od czasu ujawnienia informacji o zupełnie nowych odsłonach Need for Speed szczegółów było jak na lekarstwo. Dzisiaj mamy przyjemność rzucić nieco światła na sieciowego NFSa – World Online.

Od czasu ujawnienia informacji o zupełnie nowych odsłonach Need for Speed szczegółów było jak na lekarstwo. Dzisiaj mamy przyjemność rzucić nieco światła na sieciowego NFSaWorld Online.

Podstawowe fakty, które znamy praktycznie od samego początku, są takie: grę tworzy studio Black Box, będzie to zupełnie darmowa sieciowa „ścigałka” z największym otwartym światem, jaki pojawił się w serii, a tytuł zadebiutuje najpierw w Azji, by po wprowadzeniu odpowiednich poprawek i modyfikacji zostać udostępnionym również na Zachodzie. Od tego czasu w sieci pojawiły się jedynie niewiele mówiące o grze rendery. Dziś mamy dla was coś więcej.

Jak wygląda i funkcjonuje NFS World Online? - ilustracja #1

Lepiej niż na renderach, prawda?

Na powyższym obrazku widzicie, jak będzie wyglądać NFS World Online, wraz z interfejsem gracza. HUD został stworzony od zera i będzie w pełni modyfikowalny: użytkownik sam zdecyduje, co chce widzieć na ekranie i w jakim miejscu. Z kolei na blogu producentów pojawił się krótki wywiad odkrywający nieco kart dotyczących tego tytułu. W nowym sieciowym NFSie ujrzymy połączone w jedno miasta z Carbon i Most Wanted („to są dwie najpopularniejsze i najbardziej lubiane nasze gry, więc miło nam móc zaprosić graczy ponownie do tych miast” - powiedział jeden z twórców), oczywiście odpowiednio wzbogacone – ma to być miks Carbona oglądanego w świetle dziennym i zmodyfikowanej atmosfery z MW. Czyli – otoczenie będzie znajome, ale doświadczenia, sposób rozgrywki i postępy czynione przez graczy będą zupełną nowością. Oczywiście w grze znajdzie się policja i specjalne tryby gry dla niej przeznaczone (kooperacja i team-play tylko dla stróżów prawa będzie towarzyszyć całemu pakietowi trybów dla wyścigowców). Co do wymagań sprzętowych, Black Box obiecuje wcelować w specyfikację niezbędną do uruchomienia NFS Carbon.

Co jeszcze? Nie zostało póki co zadecydowane, czy grać będziemy z osobami z całego świata, czy tylko danego regionu. NFS:WO doczeka się zamkniętej i otwartej bety, a informacje o zapisach mają się pojawić na www.needforspeed.com. Czekamy!

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej