IBM wyprodukuje menedżerskie MMO

Istnieje już na rynku cieszący się niezwykłą popularnością wirtualny symulator życia, Second Life, dlaczego więc nie pójść dalej i nie spróbować stworzyć bardziej specjalistycznych produkcji, koncentrujących się na danym aspekcie rzeczywistego świata? Mniej więcej takie myśli mogły krążyć po głowie paru wysoko postawionym osobom w IBM, które zainicjowały produkcję Innov8.

Artur Falkowski

Istnieje już na rynku cieszący się niezwykłą popularnością wirtualny symulator życia, Second Life, dlaczego więc nie pójść dalej i nie spróbować stworzyć bardziej specjalistycznych produkcji, koncentrujących się na danym aspekcie rzeczywistego świata? Mniej więcej takie myśli mogły krążyć po głowie paru wysoko postawionym osobom w IBM, które zainicjowały produkcję Innov8, gry, a raczej narzędzia edukacyjnego, które skoncentruje się na ukazaniu funkcjonowania wielkiej, międzynarodowej korporacji.

Gracze wcielą się w rolę pracowników takiej wirtualnej firmy i poznają uroki pracy w boksach, biegania po korytarzach, rozmów z klientami, zarządzania biurem pomocy telefonicznej, a może nawet osławionych ploteczek przy automatach z kawą.

Ponieważ głównym celem gry jest edukacja, IBM nie będzie pobierało opłat za udostępnienie swojej produkcji uniwersytetom. Nieco inaczej sprawa będzie przedstawiać się w przypadku firm, które zapragną skorzystać z Innov8 w celu doszkolenia swoich pracowników. Te będą musiały zapłacić kwotę zależną od tego, ile pracy włożą programiści w dostosowanie środowiska gry do wymogów danej branży.

Innov9 będzie mógł funkcjonować albo jako produkcja online, charakteryzująca się cechami właściwymi dla tytułów MMO, albo program uruchamiany na pojedynczych, niepołączonych z Internetem komputerach.

Zainteresowanych tematem odsyłamy do filmiku przedstawiającego opisaną produkcję. Niestety zbyt wiele on nie wyjaśnia.

Podobało się?

0

Online'owa wersja gry Tekken 5: Dark Resurrection na pewno będzie w Europie

Następny
Online'owa wersja gry Tekken 5: Dark Resurrection na pewno będzie w Europie

Sprzedaż gier na Wii podniosła przychody Majesco o 30%

Poprzedni
Sprzedaż gier na Wii podniosła przychody Majesco o 30%

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl