Po publikacji wersji demonstracyjnej Final Fantasy XIII pojawiły się niezliczone głosy fanów narzekających na jej jakość. Jak to zwykle bywa, zdania są podzielone, ale Square Enix postanowiło wyjaśnić kilka spraw z tym związanych.
Michał Zieliński
Po publikacji wersji demonstracyjnej Final Fantasy XIII pojawiły się niezliczone głosy fanów narzekających na jej jakość. Jak to zwykle bywa, zdania są podzielone, ale Square Enix postanowiło wyjaśnić kilka spraw z tym związanych. Okazało się, że wypuszczone demo przedstawia kod gry napisany w 2008 roku. Od tego czasu produkcja otrzymała kilka nowości i uległa niezliczonym poprawom. Dla wszystkich dociekliwych miłośników jRPG przygotowano listę podsumowującą najważniejsze z nich.
Zamieszczone poniżej informacje pochodzą z licznych wywiadów dla japońskich magazynów. Opierają się na słowach, które padły z ust samego Motomo Toriyamy (szefa produkcji FFXIII), wiec można podchodzić do nich całkiem serio. Oczywiście bardzo prawdopodobne jest, że finalny produkt będzie mimo wszystko odbiegał od wypunktowanych rewelacji, ale do tego wielbiciele Final Fantasy są już raczej przyzwyczajeni. Przejdźmy zatem do listy zmian:
W zestawieniu z ulepszonym enginem i wyeliminowaniem okazjonalnych błędów, powyższe punkty nastrajają bardzo pozytywnie. Przypominam, że premiera w Japonii jeszcze tej zimy. W krajach angielskojęzycznych w roku 2010.
GRYOnline
Gracze
Steam