W połowie ubiegłego miesiąca zaprezentowaliśmy Wam wieści pochodzące z czasopisma Official Xbox Magazine, z których wynikało, że na F.E.A.R. – pierwszoosobową strzelaninę rodem z Monolith Productions – doczekają się również posiadacze Xboksów 360. Informacja ta została wczoraj potwierdzona przez koncern Vivendi Universal.
W połowie ubiegłego miesiąca zaprezentowaliśmy Wam wieści pochodzące z czasopisma Official Xbox Magazine, z których wynikało, że na F.E.A.R. – pierwszoosobową strzelaninę rodem z Monolith Productions – doczekają się również posiadacze Xboksów 360. Informacja ta została wczoraj potwierdzona przez koncern Vivendi Universal.

Gra zostanie oficjalnie zaprezentowana na targach E3, które rozpoczną się za kilka dni. Wiadomo już, że w stosunku do swojego PeCetowego pierwowzoru, konsolowy F.E.A.R. będzie znacznie rozbudowany, zarówno w trybie single, jak i multi player. Prace nad programem muszą być bardzo zaawansowane, gdyż Vivendi Universal zamierza opublikować konwersję jeszcze przed nadejściem lata.

F.E.A.R. to pierwszoosobowa strzelanina, która pozwala wcielić się w rolę członka elitarnej drużyny komandosów, wkraczającej do akcji zawsze tam, gdzie występują zjawiska paranormalne. Gracz staje tu do walki z armią świetnie wyszkolonych, sklonowanych żołnierzy, dowodzoną przez psychopatę Paxtona Fettela. To jednak nie on będzie największym utrapieniem jednostki F.E.A.R. w tej misji, ale tajemnicza dziewczynka o imieniu Alma...
Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat F.E.A.R., skorzystaj z materiałów zawartych na łamach naszego serwisu:
Więcej:Wymagania Black Ops 7 są zgodne z oczekiwaniami. Nowy CoD pójdzie nawet na karcie sprzed 10 lat
Data wydania: 18 października 2005
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.