Ekspansja THQ na rynku gier mobilnych

W zeszłym miesiącu informowaliśmy o nowej strategii THQ, przodującego wydawcy gier na świecie. Jej głównym założeniem jest segmentacja oferty wydawniczej, co oznacza rezygnację z prób umieszczania każdego tytułu na jak największej liczbie platform. Ponadto koncern ostatnio uaktywnia się na rynku gier mobilnych.

Michał Markocki

W zeszłym miesiącu informowaliśmy o nowej strategii THQ, przodującego wydawcy gier na świecie. Jej głównym założeniem jest segmentacja oferty wydawniczej, co oznacza rezygnację z prób umieszczania każdego tytułu na jak największej liczbie platform. Ponadto koncern ostatnio uaktywnia się na rynku gier mobilnych.

THQ dokonało zakupu fińskiego studia Universomo. Jest to developer od 2002 roku działający na rynku gier na telefony komórkowe, wielokrotnie nagradzany za wysoką jakość swoich produktów. Jego najnowsze hity to: LEGO Star Wars, 300: The Mobile Game i Rollercoaster Rush. Pierwszymi grami spod znaku Universomo, jakie znajdą się w ofercie THQ będą: WWE (Wrestling) i Stuntman: Ignition. Bezpośrednim dystrybutorem będzie spółka-córka THQ Wireless, zajmująca się produktami przeznaczonymi dla użytkowników telefonii komórkowej.

  • THQ
Podobało się?

0

Square Enix zaprezentowało pierwsze screeny z The Last Remnant

Następny
Square Enix zaprezentowało pierwsze screeny z The Last Remnant

Sound Novel powraca na PS3

Poprzedni
Sound Novel powraca na PS3

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl