Engine gry Lair powstał wyłącznie z myślą o PlayStation 3 i nie ma szans, żeby pozycja ta wyglądała tak samo dobrze na dowolnej innej konsoli – wyznali przedstawiciele studia deweloperskiego Factor 5 w rozmowie z dziennikarzami serwisu IGN.
Bartłomiej Kossakowski
12Engine gry Lair powstał wyłącznie z myślą o PlayStation 3 i nie ma szans, żeby pozycja ta wyglądała tak samo dobrze na dowolnej innej konsoli – wyznali przedstawiciele studia deweloperskiego Factor 5 w rozmowie z dziennikarzami serwisu IGN.

Przypomnijmy, że Lair to gra akcji, w której przyjdzie się nam wcielić się w jeźdźca imieniem Rohn, zasiadającego na grzbiecie smoka. Będziemy uczestniczyć w wielkich bitwach, a sterowanie naszą skrzydlatą bestią ma się odbywać dzięki żyroskopowemu kontrolerowi SIXAXIS. Oznacza to, że podniebny wierzchowiec ma się wychylać po odpowiedniej zmianie położenia pada w przestrzeni.
Twórcy gry, ekipa Factor 5 (mająca na swoim koncie choćby doskonałe Rogue Squadron), wyznali w wywiadzie z serwisem internetowym IGN, że gra nie mogła ich zdaniem pojawić się na żadnej innej konsoli niż PS3. Tego typu stwierdzenia nie są może szczególnie szokujące – wszakże wydawcą gry jest Sony, a tytuł ukazuje się na PS3 na zasadzie wyłączności, więc nie zapowiada się, aby ludzie z Factor 5 wychwalali inne konsole. Mimo to, podparli swoje przypuszczenia konkretnymi argumentami, zdradzając jednocześnie nieco szczegółów związanych z nadchodzącym tytułem. Czym przede wszystkim pochwalili się twórcy Lair? Po pierwsze, czekają na nas poziomy, w których spotkamy jednocześnie ponad 25 000 żołnierzy. Poza tym, autorzy szczycą się wyjątkowo szczegółową animacją ruchów poszczególnych postaci i potworów.

Więcej informacji na temat gry Lair znajdziecie na łamach naszego serwisu:
Więcej:PS5 Pro taniej w Polsce na Black Friday. Sprawdzamy przecieki dotyczące promocji na konsolę
GRYOnline
Gracze