DirectX 10 w Unreal Tournament 3 najlepiej z procesorami graficznymi GeForce

Problem zróżnicowanej wydajności na rozmaitych konfiguracjach sprzętowych w przypadku Unreal Tournament 3 nie będzie dotyczyć rzecz jasna konsol PlayStation 3 i Xbox 360, lecz PeCetów. Właśnie dlatego warto mieć na uwadze, iż developerzy z Epic Games blisko współpracują z korporacją NVIDIA w kontekście omawianego FPS-a nowej generacji.

Radosław Grabowski

Problem zróżnicowanej wydajności na rozmaitych konfiguracjach sprzętowych w przypadku Unreal Tournament 3 nie będzie dotyczyć rzecz jasna konsol PlayStation 3 i Xbox 360, lecz PeCetów. Właśnie dlatego warto mieć na uwadze, iż developerzy z Epic Games blisko współpracują z korporacją NVIDIA w kontekście omawianego FPS-a nowej generacji.

Mark Rein, reprezentujący pierwszą z wymienionych firm, potwierdził, że pecetowa wersja UT3 optymalizowana jest z myślą o nvidiowym programie The Way It's Meant To Be Played. Posiadacze kart graficznych z procesorami GeForce muszą więc być usatysfakcjonowani – jeśli są to układy ósmej generacji, to zadowolenie powinno wzrosnąć, gdyż niniejsza gra ma być w pełni kompatybilna z DirectX 10.

Przypomnijmy, iż Unreal Tournament 3 wprowadzi na rynek korporacja Midway. Nastąpić to ma w przypadku wszystkich trzech wersji gry pod koniec bieżącego roku. Od kilku dni działa już oficjalna strona internetowa pod adresem: www.unrealtournament3.com.

DirectX 10 w Unreal Tournament 3 najlepiej z procesorami graficznymi GeForce - ilustracja #1
DirectX 10 w Unreal Tournament 3 najlepiej z procesorami graficznymi GeForce - ilustracja #2
DirectX 10 w Unreal Tournament 3 najlepiej z procesorami graficznymi GeForce - ilustracja #3
Unreal Tournament III

Unreal Tournament III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 12 listopada 2007

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Midway (firma)
  • PC
Podobało się?

0

Zbliża się oficjalna zapowiedź Tony Hawk's Proving Ground

Następny
Zbliża się oficjalna zapowiedź Tony Hawk's Proving Ground

Animacja w Army of Two na platformie Xbox 360 płynniejsza niż na PlayStation 3?

Poprzedni
Animacja w Army of Two na platformie Xbox 360 płynniejsza niż na PlayStation 3?

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl