Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 września 2001, 08:29

Black Thorn odroczony

W związku z zeszłotygodniowym atakiem terrorystycznym i jego katastrofalnymi skutkami, wielu wydawców postanowiło odroczyć wydania swych gier traktujących, bądź tylko nawiązujących do tematu Nowego Jorku, budynku World Trade Center, III Wojny Światowej i terroryzmu. Nie inaczej jest z najnowszą pozycją firmy Ubi Soft, pt. „Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear: Black Thorn” której wydanie również zostało przesunięte.

W związku z zeszłotygodniowym atakiem terrorystycznym i jego katastrofalnymi skutkami, wielu wydawców postanowiło odroczyć wydania swych gier traktujących, bądź tylko nawiązujących do tematu Nowego Jorku, budynku World Trade Center, III Wojny Światowej i terroryzmu. Nie inaczej jest z najnowszą pozycją firmy Ubi Soft, pt. „Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear: Black Thorn” której wydanie również zostało przesunięte.

Termin wydania Black Thorn’a został przełożony ponieważ jego tematem przewodnim jest właśnie walka z terroryzmem. Przypominam że pierwotnie gra miała ukazać się 9 października, obecnie nowy termin wydania nie jest znany, a firma Ubi Soft twierdzi, że nastąpi to, gdy minie napięta obecnie sytuacja międzynarodowa i nie będzie to tak drażniącym tematem. Nie wiadomo też, czy niektóre części gry zostaną zmienione.

Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear: Black Thorn to samodzielny dodatek do słynnej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear traktującej o niesamowitych wyczynach świetnie wyszkolonej drużyny antyterrorystycznej. Twórcy zaimplementowali w nim wiele usprawnień, nowe mapy i typy broni oraz całkowicie nową linię fabularną, dzięki czemu na pewno zagwarantuje on fanom serii kilkanaście godzin satysfakcjonującej rozgrywki.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej