Batman: Arkham City - długość rozgrywki i film prezentujący grę w akcji
Choć od oficjalnej zapowiedzi Batman: Arkham City minęło już wiele miesięcy, a październikowa premiera zbliża się wielkimi krokami, do tej pory nie mieliśmy okazji zobaczyć gry w ruchu. Na szczęście RockSteady Studios w końcu uchyla rąbka tajemnicy, a także opowiada nam o żywotności tego tytułu.
Marcin Skierski
Choć od oficjalnej zapowiedzi Batman: Arkham City minęło już wiele miesięcy, a październikowa premiera zbliża się wielkimi krokami, do tej pory nie mieliśmy okazji zobaczyć gry w ruchu. Na szczęście RockSteady Studios w końcu uchyla rąbka tajemnicy, a także opowiada nam o żywotności tego tytułu.
Wielu z Was z pewnością zainteresuje najnowszy zwiastun, który w przeciwieństwie do poprzednich, nie karmi nas już tylko renderowanymi wstawkami. Tym razem mamy szansę przyjrzeć się samej rozgrywce, jakiej na ponad dwuminutowym materiale nie brakuje. Zobaczycie na nim m.in. powrót Harley Quinn, ale też pojawiającego się po raz pierwszy Dwie Twarze (ang. Two Face).
Część graczy po niedawnym zdementowaniu pogłosek o trybie wieloosobowym mającym się znaleźć w pełnej wersji, zaczęło się martwić na jak długo wystarczy Batman: Arkham City. Odpowiedzi na to pytanie w wywiadzie dla serwisu CVG udzielił Dax Ginn, menadżer zajmujący się marketingiem gry. Okazuje się, że ukończenie całej przygody zajmie nam co najmniej osiem godzin.
Co ważne, jest to podobno dolna granica, jaką można osiągnąć – opiera się bowiem na zaliczeniu całości przez testerów, którzy doskonale znają rozkład poszczególnych poziomów i wiedzą, co należy robić dalej. Tymczasem osoby, które po raz pierwszy będą miały do czynienia z grą i zapragną wykonać wszystkie zadania poboczne, poświęcą na to odpowiednio więcej czasu.
Konkretne liczby nie zostały w tym przypadku podane, bo wszystko zależy tak naprawdę od umiejętności gracza i sposobu pokonywania kolejnych etapów. Przekonacie się o tym sami 21 października, gdy Batman: Arkham City zadebiutuje w Polsce w wersjach na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC.
Więcej:James Gunn potwierdza rozmowy z Rocksteady i NetherRealm na temat nowych gier z uniwersum DC

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
KuboL|Bambol Generał

Wszystko pięknie. Jednak chciałbym , aby walki były trochę trudniejsze w porównaniu do pierwowzoru. Fakt, walka była świetna, ale sprowadzała się do jednego klawisza i odpowiadającego za atak, i drugiego do wyprowadzania kontr. Niech i to pozostanie , może jednak plusem byłoby wprowadzenie wytrzymalszych wrogów? : )
pawel-b10 Legionista
ZNAMY WYGLĄD CZŁOWIEKA ZAGADKI ! http://www.arkhaminfo.com/wczoraj-gameplay-a-dzis-czlowiek-zagadka
JaRuTo Konsul
KuboL|Bambol:
Teraz Batman będzie miał 2 razy więcej umiejętności a to dlatego, że przeciwnicy będą jeszcze bardziej agresywni w walce (3 na raz będzie się w tym samym czasie rzucać na nietoperza) więc jest nadzieja iż walki będą stanowiły większe wyzwanie :)
Mam taką nadzieję.
zanonimizowany705796 Senator
8h to trochę mało, z 15- 20 by wystarczyło :)
a gameplay genialny:P
JaRuTo Konsul
Jeśli misje poboczne będą na równie wysokim poziomie co główna oś fabularna to nie widzę problemu bo mają starczać na 12 godzin : ) i teraz sobie to scal, wyjdzie jak ulał a jeszcze są zagadki które będą tym razem trudniejsze.