Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (3) | Zadania główne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Cienie Czarnych Mokradeł

Zleceniodawca: Seneszal Varel [Twierdza Czuwania - Sala tronowa]

Etap 1: Szukanie informacji o Kristoffie

Udaj się do [Amarant - Pod Koroną i Lwem] . Porozmawiaj tam z karczmarzem (M10.1, 3) o Kristoffie i poproś o klucz do jego pokoju. Kolejną osobą, z którą musisz porozmawiać w karczmie jest Sorcha (M10.1, 4). Dowiesz się od niej kilku rzeczy na temat poszukiwanego przez Ciebie Strażnika . Wejdź teraz do pokoju Kristoffa i przyjrzyj się wiszącej na ścianie mapie Fereldenu (M10.1, 7). Z mapy wynika, że Kristoff udał się na [Czarne Mokradła] i to tam teraz musisz skierować swe kroki.

Etap 2: Znalezienie Kristoffa na [Czarne Mokradła]

Aby odnaleźć Kristoffa musisz przejść przez całe mokradła. Podążaj za pozostawionymi przez niego śladami .

1 - Zadania główne (3) | Zadania główne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
O obecności Kristoffa na mokradłach świadczą dwa pozostawione ślady - Zadania główne (3) | Zadania główne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

O obecności Kristoffa na mokradłach świadczą dwa pozostawione ślady. Pierwszy to truchło pomiotu.

Drugim jest obóz z pryczą.

Najpierw natkniesz się na truchło pomiotu (M7, 4). Następnie dotrzesz do obozu Kristoffa (M7, 9), gdzie zostaniesz zaatakowany przez wilka plagi cienia oraz skażonego wilka cienia . Są to groźne stworzenia, więc dobrze rozegraj tą walkę. W końcu, na drugiej stronie mokradeł zobaczysz ciało Kristoffa (M7, 11). Kiedy zaczniesz się przyglądać zwłokom Szarego Strażnika pojawią się pomioty , które zastawiły na Ciebie pułapkę. Jeden z nich o imieniu Pierwszy potrafi mówić. Powie Ci, że przysyła go Matka i przeniesie Cię za pomocą magii do Pustki .

Etap 3: Wydostań się z Pustki

Znajdziesz się teraz w alternatywnych Czarnych Mokradłach istniejących w Pustce - [Nieśmiertelne Czarne Mokradła] . Na początku zabij pomioty , które przeniosły się tutaj razem z Tobą. Czeka Cię teraz spory kawałek drogi podczas, której stoczysz walki z zastępami demonów . Musisz dotrzeć do [Mroczna Krypta] (M8, 1). Spotkasz tam kobietę (M8, 3), która po chwili rozmowy ucieknie do krypty , bojąc się powstających szkieletów . Zabij nieumarłych i wejdź do [Mroczna Krypta] . W środku spotkasz sporo szkieletów . Pozabijaj je i przebij się do wyjścia na [Nieśmiertelne Czarne Mokradła] (M8.1, 1). Idź do strażnika wioski (M8, 4), który poinformuje Cię krótko o panującej tutaj sytuacji.

Przed przejściem przez bramę musisz podjąć ważną decyzję: poprzesz wieśniaków, czy baronową. - Zadania główne (3) | Zadania główne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Przed przejściem przez bramę musisz podjąć ważną decyzję: poprzesz wieśniaków, czy baronową.

Następnie udaj się pod bramę prowadzącą na dziedziniec dworu. Spotkasz tam ducha sprawiedliwości (M8, 5), który wraz z mieszkańcami ma zamiar przedostać się na dwór i obalić krwawą władczynię wioski - baronową (M8, 6). Możesz teraz:

Opcja 1: Przyłączenie się do walki z baronową

Powiedz duchowi sprawiedliwości (M8, 5), że dołączysz do nich i wspólnie wyważcie bramę. Zobacz jeszcze scenę z baronową (M8, 6) oraz Pierwszym , który przyłączył się do niej i rozpocznij walkę z tym drugim. Baronową zaatakuje duch sprawiedliwości . Nie przejmuj się nimi, ponieważ jest to osobista walka i nie możesz do niej dołączyć. Po zabiciu Pierwszego i pomiotów zostaniesz przeniesiony z powrotem na [Czarne Mokradła] .

Opcja 2: Zawarcie ugody z baronową

Duchowi sprawiedliwości (M8, 5), powiedz, że nie masz czasu zajmować się ich sprawą. Zapukaj do bramy , a odezwie się odźwierny . Bądź dla niego miły, a wpuści Cię do środka i zaprowadzi do baronowej (M8, 6). W rozmowie z nią zaproponuj układ i wykorzystaj Perswazję, aby później otrzymać od niej nagrodę. Masz ją bronić przed wieśniakami , a ona odeśle Cię z powrotem na [Czarne Mokradła] . Po chwili bramę zniszczą wieśniacy oraz duch sprawiedliwości z Pierwszym . Zabij ich (oprócz ducha sprawiedliwości , z którym nie możesz walczyć), a następnie poproś baronową o dodatkową nagrodę, którą będzie zwiększenie wybranej statystyki postaci. Teraz baronowa przeniesie Cię z powrotem na [Czarne Mokradła] .

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie