Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamarznięta rzeka | Rozdział VI The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Zamarznięta rzeka

Zaczynasz na krze lodowej - Zamarznięta rzeka | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Zaczynasz na krze lodowej. Będziesz nią płynął przez jakiś czas - musisz się bronić przed atakami niebieskich pływoludzi, które będą podpływać i wchodzić na twój "pojazd". Najlepiej tutaj mieć pająka gromów i najemnika, a walczyć łukiem. W końcu dopłyniesz do [1] , gdzie zapisz grę. Pokonaj wilki i idź do [2] . Z pnia wyciągniesz srebro. Potem musisz zabić dwie watahy Trowów (są też jeźdźcy dzików, więc uważaj). Dojdziesz do [3] , gdzie zapisz grę. Zabij wilki obok [4] , a z pnia wyciągnij Żmijowy kamień i srebro. Znów zapisz grę, przywołaj nowych towarzyszy i wejdź na krę w [5] , by popłynąć dalej. Tym razem czeka cię dłuższa droga. Gdzieś w połowie uważaj na łuczników stojących na brzegu - zabij ich z łuku. Na krze pająk i najemnik powinni sobie dawać radę z pływoludźmi.

Jak dopłyniesz do brzegu, czeka cię trudna walka - naprzeciwko wataha Trowów (plus jeźdźcy), po lewej z tyłu - wilki. Musisz jakoś sobie poradzić, możesz nawet wcześniej (później też to zrób) zapisać grę w [6] . Idź do [7] i z pnia wyciągnij Żmijowy kamień oraz srebro. Zapisz grę w [8] , po czym wejdź na krę. Czeka cię ostatnia taka przejażdżka, uważaj znów na łuczników. Upewnij się, że towarzysze są cali i zdrowi przed wyruszeniem. Gdy dopłyniesz do [9] , zapisz grę i wyciągnij miecz Casgair z [10] . Dostaniesz 1100 punktów doświadczenia i trafisz do następnej lokacji.