Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Las Houton | Rozdział I i II The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Las Houton

Wyjścia - Las Houton | Rozdział I i II The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Las Houton / Houton

[B] - Las Houton / Leśne więzienie

Cóż, las jak las - dużo istot do zabicia, mało do porozmawiania. Czerwonymi kropkami oznaczone są watahy Trowów - uważaj, bo są tu i Trowy z mieczami, z dzidami i z łukami. Jednak stworki te nie są wytrzymałe i łatwo padają. Najlepiej od razu zapisz grę w punkcie [1] . Możesz przeszukać pnie drzew, które otwierają się jak skrzynie - w [2] , [3] , [4] i [5] . Pień w [3] kryje dwa Żmijowe kamienie. Gdy już wszystko zabijesz i wszystko znajdziesz, zapisz grę w [6] i wejdź do [B] - do Leśnego więzienia . Za podanie hasła dostaniesz 200 punktów doświadczenia. W środku czeka cię krótka walka, a potem zagadka. Musisz w odpowiedniej kolejności przesuwać dźwignie w [7] , [8] i [9] .

Teraz musisz się zdecydować, czy uwolnisz Ketilla czy go zabijesz. Jeśli chcesz go uwolnić, to musisz przesuwać dźwignie zgodnie ze wskazówkami więźniów. Jeśli nie - przesuń osiemnaście razy jedną dźwignie by zabić wszystkich. Ta decyzja - czy uwolnić czy zabić - ma wpływ na dalsze wydarzenia, a obie drogi zostały opisane. Droga A jest szybsza, lecz Droga B przyniesie ci o wiele więcej doświadczenia, dlatego polecam właśnie ją.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie