Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Finstown | Rozdzial IX | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Finstown

Wyjścia - Finstown | Rozdzial IX | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Finstown / Las Finna

[B] - Finstown / Trowi Pub

[C] - Finstown / Kwatera Jedwabnobrodego

[D] - Finstown / Zbrojownia w Finstown

Na początku nikt cię nie będzie atakował. Zapisz grę w [1] na początku. Możesz odwiedzić Trowiego Pubu w [B] , tam barman w [2] ma następujące trunki do sprzedania:

Porter ze Stromness (+2 do Siły);

Gorzałka Findleya (nie wiadomo);

Pomyje Jedwabnobrodego (+2 do Siły, +2 do Żywotności, -2 do Zręczności, -2 do Charyzmy);

Jasne Czarcie (-2 do Siły, -2 do Żywotności, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności).

Stwórz tu szczura. Jeden z wikingów się przestraszy i - abyś milczał - da ci 1000 sztuk srebra oraz amulet Opończę Ossiana. Dodatkowo dostaniesz 1100 punktów doświadczenia. Potem udaj się do [C] . U Dirka stojącego w [3] kupić ekwipunek - jeśli masz srebro, to nie wahaj się je wydać, bo potem nie będziesz mógł tu wrócić. Porozmawiaj z wodzem wikingów w [4] - Jedwabnobrodym - by dowiedzieć się, co dla nich zrobiłeś. Dostaniesz 1320 punktów doświadczenia. To wszystko co możesz zrobić, jeśli nie decydujesz się na pomoc wieśniakom.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie