Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Komnata pogrzebowa | Rozdział VI The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Komnata pogrzebowa

Wyjścia - Komnata pogrzebowa | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Komnata pogrzebowa / Lodowe grobowce

Tu będzie trochę trudniej. Zapisz grę w [1] i przez pułapki oraz przeciwników przedostań się do [2] . Miej cały czas ze sobą najemnika i odkrywcę. W [2] w skrzyni znajdziesz trzy Żmijowe kamienie. Potem udaj się do [3] i zapisz grę. Porozmawiaj dwa razy z Hrafnem w [4] , a obudzi się. Potem porozmawiaj raz jeszcze, by usłyszeć całą historię o nim. I wreszcie, pogadaj z nim po raz ostatni, aż będziesz mógł być miły lub nie.

Bycie miłym do niczego nie doprowadzi - co najwyżej do powtórzenia tej samej rozmowy - Komnata pogrzebowa | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym do niczego nie doprowadzi - co najwyżej do powtórzenia tej samej rozmowy.

Jeśli będziesz niemiły kilka razy, to Hrafn się wkurzy i zacznie zabijać wrogów - Komnata pogrzebowa | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz niemiły kilka razy, to Hrafn się wkurzy i zacznie zabijać wrogów. Prowadź go przez korytarze tak, aby zabił przynajmniej 25 przeciwników. Polecam zabijać przeciwników razem z Hrafnem , tak aby móc dotrzeć pod jego osłoną do skrzyni w [5] , gdzie znajdziesz dużo srebra i dwa Żmijowe kamienie. Gdy Hrafn zabije 25 wrogów, powrócicie obaj do sali tronowej, a ty dostaniesz Królewski kamień, nową melodię - Żywiołaka, nowy instrument - Wysadzany klejnotami flet (będziesz mógł przywoływać trzech towarzyszy) oraz 3300 punktów doświadczenia.

Teraz przez cały labirynt będziesz chodził z następującymi towarzyszami: odkrywca, żywiołak i najemnik. Możesz oczywiście od razu wrócić do Lodowych grobowców , ale polecam wysilić się i obszukać labirynt. Zapory lodowe będziesz roztapiał żywiołakiem - uważaj, bo roztapia on także zamarzniętych wikingów. Masz jeszcze dwie skrzynie do przeszukania - w [6] znajdziesz tylko srebro, natomiast w [7] - srebro i Trójkątną tarczę. Uważaj, bo w niektórych miejscach wikingowie się odradzają. W końcu zapisz grę w [1] i przez drzwi w [A] wróć się do Lodowych grobowców .