Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Melodie | Podstawy gry The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Jest to niezwykle ważny element gry. Bard sam by sobie w ogóle nie poradził... Ale za pomocą magicznych instrumentów potrafi przywoływać towarzyszy, którzy pomogą mu w walce lub w innych czynnościach. Melodii jest szesnaście, każda ma swoje ulepszenie. Współczynniki danych towarzyszy można zobaczyć w grze. W tym rozdziale podane są krótkie informacje o każdej melodii oraz miejsce, gdzie można daną melodię zdobyć. Melodie są podane w alfabetycznej liście. Punkty oznaczone zielonym kolorem odnoszą się do odpowiednich punktów w poszczególnych rozdziałach. Bard na początku będzie mógł przywołać tylko jednego towarzysza - ta liczba będzie się stopniowo zwiększała podczas gry, aż do maksymalnie czterech towarzyszy.

Behemot (Behemoth)

Wielki, kościsty, ognisty byk, który szarżuje - a gdy trafi w przeciwnika, to wytwarza eksplozję, raniącą przeciwników. W walce bezpośredniej zieje ogniem we wrogów. Dobry dodatek do drużyny, jednak nie jej podstawa. Podstawową wersję znajdziesz w skrzyni w [2] - w trzeciej części (litera C) lokacji Lochów MacRatha , Rozdział X. Ulepszoną wersję znajdziesz w Rozdziale XII, w Jaskiniach pływoludzi . Musisz wejdź do Obowiązkowego etapu z lawą w [B] i porozmawiać z wybrańcem w [12] - bądź dla niego niemiły.

Bohaterka (Heroine)

Ta kobieta strzela z kuszy seriami pocisków, które pchają przeciwnika do tyłu. Dobre do dezorientowania wrogów i wtedy, gdy potrzebujesz wsparcia z tyłu, a sam walczysz bronią bezpośrednią. Podstawową wersję możesz dostać albo od Bannafeeta (jeśli uwolniłeś Ketilla , opis końca Rozdziału I), albo później - w Rozdziale II, w Kniei Uroczysko , od tego samego kolesia, gdy dotrzesz do Kryjówki Ketilla w [B] (jeśli zabiłeś Ketilla ). Ulepszoną wersję znajdziesz w Lochach MacRatcha , w Rozdziale X. Jest ona w skrzyni za ukrytymi drzwiami w [26] - po więcej informacji zapraszam do opisu trzeciej części lochów (litera C).

Duszek światła (Light Fairy)

Duszek jest niezbędny w ciemnych pomieszczeniach, gdyż tylko on daje światło. W walce też się sprawdza - jest całkiem wytrzymały i choć nie atakuje, to oślepia wrogów błyskiem (co jakiś czas). Podstawowej wersji nauczą cię Bodbowie w Rozdziale III. Ulepszoną wersję zabierz z ciała w [3] (Rozdział VII, lokacja Górska wieża, poziom 1 ).

Łotrzyca (Rogue)

Niezwykle niebezpieczna kobieta. Prowokuje wrogów (w sposób podobny, jak ochroniarz) by atakowali właśnie nią, po czym używa swojej szybkości i zdolności teleportacyjnych, by unikać ataków. Sama atakuje bardzo szybko, nie dając przeciwnikom szansy na zablokowanie ciosu. Bardzo godny polecenia towarzysz. Podstawowa wersja melodii będzie dostępna dopiero w Rozdziale IX. Znajduje się w Finstown , w Kwaterze Jedwabnobrodego [C] w skrzyni w [6] . Ulepszona wersja jest w Rozdziale XIII, w lokacji Wieża na wyspie, poziom 2 , w skrzyni w [8] .

Najemnik (Mercanery)

Bardzo przydatny do walki wręcz, we wszystkich sytuacjach. Wszak potem można go zastąpić rycerzem, ale jeśli masz wystarczająco dużo miejsc na towarzyszy - wtedy najemnik wraca do łask. Przydatny i w sytuacji, gdy strzelasz z łuku, i wtedy gdy walczysz wręcz. Jego zwykłą wersję dostajesz pod koniec Rozdziału IV, od Mella - tuż przed opuszczeniem Wysokiego gaju (po pokonaniu Fnarfa ). Ulepszoną wersję znajdujesz gdzieś na początku Rozdziału VI, na końcu Górskiej przełęczy - w skrzyni w [8] (musisz do niej podejść by pchnąć fabułę do przodu).

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie