Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieża na wyspie, poziom 1 | Rozdział XIII i XIV poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wieża na wyspie, poziom 1

Wyjścia - Wieża na wyspie, poziom 1 | Rozdział XIII i XIV - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Wieża na wyspie, poziom 1 / Wieża na wyspie, poziom 2

Nie ma stąd odwrotu. Musisz iść dalej. Jest tu dużo pułapek - wyskakujących z ziemi kolców oraz strzelających posągów, ale... nie są one niebezpieczne. Zabiorą ci tylko kilka punktów życia, więc nie ma się co nimi przejmować. Zapisz grę w [1] i zabierz srebro ze skrzyni w [2] . Pokonaj przeciwników i dostań się do [3] , zapisz grę i wyciągnij ze skrzyni w [4] Żmijowy kamień, srebro oraz nową melodię - Ulepszoną zaklinaczkę. W [5] będzie kolejna skrzynie, a w niej Żmijowy kamień, srebro i nowy instrument - Lutnię Ossiana. Zapisz grę w [6] i użyj windy w [A] , by dostać się do lokacji Wieża na wyspie, poziom 2 .