Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krąg Carrowmore | Przerywnik | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Krąg Carrowmore

Wyjścia - Krąg Carrowmore | Przerywnik | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Krąg Carrowmore / wyruszenie w świat

Zanim zapiszesz grę, upewnij się że masz ulepszonego odkrywcę i jakichś innych towarzyszy do walki. Przeciwnikami w tych ruinach będą martwi wikingowie, a także silniejsi, niewidzialni wikingowie. Otwórz ukryte drzwi w [1] , pokonaj przeciwników za nimi i zabierz srebro ze skrzyni. Potem idź do [2] , zapisz grę, a potem do [3] - uważając na przeciwników na północy i południu, otwórz ukryte drzwi. Znów pokonaj przeciwników za nimi i ze skrzyni zabierz dwa Żmijowe kamienie i tarczę Dubgilla. Oczyść południe z przeciwników, ze skrzyni w [4] zabierz srebro. To samo zrób na północy, jednak tu będzie trudniej - w fioletowej mgle nie możesz mieć towarzyszy. Dlatego najlepiej po kolei zabijaj przeciwników z daleka, z łuku. Zabierz ze skrzyni w [5] Żmijowy kamień oraz srebro, a potem wracaj do [2] i zapisz grę.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie