Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

West Dounby | Rozdzial VIII | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

West Dounby

Wyjścia - West Dounby | Rozdzial VIII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Zachodnie Dounby / Stare miasto

[B] - Zachodnie Dounby / Wschodnie Dounby

[C] - Zachodnie Dounby / wyruszenie w świat

[D] - Zachodnie Dounby / Broń i zbroje u O'della

[E] - Zachodnie Dounby / Bijak

[F] - Zachodnie Dounby / Kościół w Dounby

[G] - Zachodnie Dounby / Dębowy Bęben

Znowu będziesz musiał walczyć z dużymi grupami druidów stojącymi w mieście. Możesz także po prostu uciekać od walki. Będąc w odpowiednich miejscach nie zapomnij zapisywać gry - punkty do tego są w [1] , [2] i [3] . W [D] jest sklep Broń i zbroje u O'della - zapewne masz dużo pieniędzy, więc kup po prostu co się da u sprzedawcy w [4] . W [E] jest karczma Bijak . Wejdź tam, odeślij wszystkich swoich towarzyszy i porozmawiaj z facetem w [5] . Zgódź się na uczestnictwo w konkursie i będąc na scenie przywołaj jakiekolwiek trzy stworzenia. Dostaniesz 50 srebra, 1320 punktów doświadczenia oraz amulet - Buty Żwawości. U sprzedawcy można zamówić następujące trunki:

Wdowie wino (-2 do Żywotności, +4 do Charyzmy);

Porter ze Stromness (+2 do Siły);

Pomyje Jedwabnobrodego (+2 do Siły, +2 do Żywotności, -2 do Zręczności, -2 do Charyzmy);

Świński miód (+1 do Siły, +1 do Żywotności, -4 do Charyzmy).

Możesz też odwiedzić Kościół w Dounby w [F] . Tam w [6] jest ksiądz, który może cię uleczyć, a jak zapłacisz największą kwotę, to uzyskasz dostęp do zdjęć z gry czy piosenek. Gdy pozałatwiasz już wszystkie sprawy, udaj się do [G] - do baru Dębowy Bęben . Tam najpierw zagraj koncert razem z zespołem w [7] (za co dostaniesz 935 doświadczenia), a później porozmawiaj z Duganem w [8] . Dostaniesz nowe zadanie, nową lokację na mapie, 1100 punktów doświadczenia i 10 Żmijowych kamieni. U sprzedawcy można wypić:

Czarne Ale Bodba (+2 do Rytmu);

Gorzałka Findleya (nie wiadomo);

Prywatny Zapas Kapitana Fargo (+2 do Siły, +2 do Żywotności, +2 do Szczęścia, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności, +2 do Charyzmy)

Jasne Czarcie (-2 do Siły, -2 do Żywotności, +2 do Rytmu, +2 do Zręczności).

Jeszcze tylko przywołaj szczura i podejdź do kobiety stojącej w [9] . Przestraszy się, a gdy odeślesz szczura, dostaniesz 15 sztuk srebra i 1155 punktów doświadczenia. Idź do wyjścia w [C] - teraz zajmiemy się kolejnymi ruinami. Udaj się do Ruin Emain Macha - są one na północnym zachodzie.