Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 10A] Korriban - Dreshdae | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

10A. Korriban - Dreshdae

10 - 01. Ebony Hawk - tu lądujemy

Bastila nie może dołączyć do naszego teamu na Korriban gdyż obawia się że zostanie rozpoznana.

Port Authority - możemy go wypytać o planetę oraz Force Persuade aby nie pobierał od nas opłaty.

10 - 02. Shaardan jak to bywa w zwyczaju Sithów znęca się nad nowymi studentami

Możemy go Force Persuade aby ich puścił wolno - [Lokacja 10A] Korriban - Dreshdae | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Możemy go Force Persuade aby ich puścił wolno.

Pozwalamy aby ich zabił - [Lokacja 10A] Korriban - Dreshdae | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pozwalamy aby ich zabił.

10 - 03. B'ree - Sklepikarz - ma dobre bronie.

10 - 04. Prospective Sith - jeżeli z nim porozmawiamy aktywuje się nam Quest: Enter the Sith Academy.

Enter the Sith Academy - [Lokacja 10A] Korriban - Dreshdae | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Enter the Sith Academy

Aby dostać się do Sith Academy musimy porozmawiać z Yuthura Ban, spotkamy ją wykonując kolejne kroi poradnika.

10 - 05. Czerka Repesentative - sklepikarz - ma do sprzedania dobre przedmioty - warto zaopatrzyć się u niego w najlepsze apteczki.

10 - 06 - Lurze Kesh - związany z Quest: Unfinished Business zobacz część poradnika Ebony Hawk

10 - 07. Toll Apkar - gracz w Pazaak

Wychodzimy na zewnątrz szukać Yuthura Ban

10 - 08. Przejście Dreshdae - Academy Entrance

10 - 09. Sith Guard. Nie wpuści nas do środka ale jak porozmawiamy z nim i wspomnimy o Yuthura Ban to pojawi się ona w Dreshdae 10 - 12.

10 - 10. Rozmawiamy z Prospective Sith Student (z lewej) i pytamy się o powód dla którego tu stoją. Gdy pada imię Mekel podchodzimy do Sitha Mekel i żądamy aby zwolnił Prospective Sith Student, podczas gdy Mekel odbiega (pewnie poskarżyć się mamusi) rozmawiamy z niedoszłymi studentami.

Pierwszy student od prawej - informujemy go że służba w Sith nie jest dla niego i żeby poszedł do domu - [Lokacja 10A] Korriban - Dreshdae | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pierwszy student od prawej - informujemy go że służba w Sith nie jest dla niego i żeby poszedł do domu

Pierwszy student z lewej - informujemy go że służba w Sith nie jest dla niego i żeby poszedł do domu - [Lokacja 10A] Korriban - Dreshdae | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pierwszy student z lewej - informujemy go że służba w Sith nie jest dla niego i żeby poszedł do domu

Wracamy do Dreshdae

10 - 11. Grupka Sithów aż się prosi żeby ich wysłać do krainy wiecznych łowów i to dobrze bo coś od nich potrzebujemy. Prowokujemy ich do wszczęcia walki. Po walce zabieramy Sith Medalion i idziemy do Yuthura Ban

10 - 12. Yuthura Ban - Mając Sith Medalion rozmowa na temat przyjęcia nas do Sith Academy jest prosta.

"Er... I took it from another student ..."

"Yes, that's exactly why I'm here ..."

"What difference does it make"

"Yes, it does. I wish to become a Sith"

"They are slaves ..."

"Yes, I am"

Po tym dialogu zostaniemy przyjęci do Sith Academy i trafimy przed oblicze Mistrza. Po rozmowie pojawiamy się w naszym pokoju.